Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Inte min unge, men jag kan inte låta bli att lägga in lite bilder på min lilla favokusin. haha och han har precis kommit in i den här perioden då han pratar på som bara den, så härligt, att höra på alla hans historier :D

17274522.jpg


17274523.jpg


17274521.jpg

spiderman

11608689.jpg


17274524.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilket underbart hår :love:

Så såg min son också ut, innan jag lät klippa honom. Himmel vad stora dom blir då när lockarna inte finns på plats längre :o
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

Nu på morgonen så fick Emil sitta en studn i matstolen så jag skulle få lite gjort innan det var dax att lägga sig i vagnen & gå ut och han hade jätteroligt. :D:love:

phpt03ojp.jpg

phpxbmugw.jpg


Han sitter & tittar på tv, älskar det, är helt faschinerad. Blir nog en riktig tv kille. ;)

Var & vägde/mätte honom igår, 2½ månad gammal och han väger nu 5585 gr & är 59 cm lång. Stora killen.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Djupt konsentrerad i baby gymmet
phpp35hn7.jpg


Och igår började han sätta sig upp från halv-ligg-läge om han tex sitter i ens knä!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Viist är hon! :D :love:
Jag äääälskar när hennes överläpp blir så där lång precis innan hon ska till och gnälla.

Vilken hemsk mamma hon har :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl: de där kommer hon få höra och se resten av livet ;)
Min katt blev helt tokig, trodde det satt någon jätte råtta/fågel eller annat ätbart i datorn ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är vi på promenad, vi har flera mil med sånna här vägar bakom vårat hus :love:

phplr3hkh.jpg


Sover gott ute i friska luften
phpxoa6lm.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

vad mysigt det ser ut!!! :)

Lite läskigt att gå själv bara för det är mycket vilt. Men rätt häftigt de har spårat 3 lokatter som bor där uppe och få se en sån skulle vara bra häftigt! Men jag som är mega mörkrädd och skogsrädd när jag är själv tror det står jätte hunriga björnar bakom varenda kurva ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Några nya bilder.

Hallå där fötterna...Er vill jag kolla närmare på
phpctlwbb.jpg


Såhär glad blir man när pappa säger stringtrosa!!!
phpww7mqo.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är reid på annandagen i sin julklapp som mormor sytt åt honom....

devil.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Lite läskigt att gå själv bara för det är mycket vilt. Men rätt häftigt de har spårat 3 lokatter som bor där uppe och få se en sån skulle vara bra häftigt! Men jag som är mega mörkrädd och skogsrädd när jag är själv tror det står jätte hunriga björnar bakom varenda kurva ;)

Tur man bor i småland annars hade nog jag också varit livrädd här ute i skogarna ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 999
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
20 193
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 469
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 296
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp