Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe, annars kunde dom ju passa ihop om dom skulle bli två små bögar? Alvin och Arvid :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

åhhh, vad söt hon var på andra bilden :love:

Jag var tvungen att testa det där med att flyga, Arvid tyckte också att det var skoj.

Fast det känns som om man mosar deras revben. :crazy:

Så där ser hon ut mest hela tiden.. :love: :love: :love:

Jag testade att flyga med henne en dag när jag insåg att hon ville sitta upp hela tiden, det fungerar vid alla sorters humör. Hon skrattar direkt. Vi har det på film med.

Visst blir man nojjig över revbenen, men går det bara lugnt och inte några långa stunder (armmusklerna är ju också obefintliga) så känner jag mig inte så orolig.. Men när sambon flyger med henne så är det lite mer "brutalt" men hon skrattar iofs mer då också.. :o
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Vi har köpt ny kamera idag :bump: :bump:

Precis kommit hem från stan
phpptkknp.jpg


Glad kille
phpjprdny.jpg


Morsan, du har amningsgröt i hjärnan, hur mycke du än försöker kommer du inte förstå dig på nya kameran.
phpoxqbz0.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tackar :love:

Äntligen kom snön, men hon ser lite misstänksam ut mot sitt dragdjur, jag tror hon hellre vill åka bakom en liten ponny :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hahah ja kanske det.. det är hennes fadder som drog henne.. hon viste väl att jag skull lämna henne där en stund (skulle till sjukhuset)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi har också ny kamera, så nu kan vi ta inomhusbilder också! Allt inomhus blev så himla dåligt med den andra kameran.
Här kommer en färsk bild på Idun:
idun.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Och en bild till. Hon har en förmåga att se lätt galen ut då kameran börjar att blinka...
idun-1.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Förstår inte hur ni lyckas fånga era leende småttingar på bild.
Jonas kan ligga & "smaala" hur länge som helst, men så fort kameran kommer inom synhåll så blir han helt uttryckslös, möjligtvis kan han se lite halvdrogad ut :o
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gullan då!
Dom är ju underbara när de får de där minerna..

Saga har förresten en precis likadan tröja som på andra bilden.. Jag älskar den!!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Är det samma sak om du struntar i blixten?

Jag undviker blixt när jag fotar. Passar på att fota när det är upplyst, och som så sällan när det är sol ute.. De bilderna blir bäst, och är snällast mot de små.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus är super kittlig, går inte att peta på honom, så på många kort så ler han för vi kittlas och busar, annars hjälper sambon till och säger roliga saker.

phpfxgrpi.jpg


Men det är inte alltid han ler
phpdp2por.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Har provat både med & utan blixt :eek:
Oftast blir han mestadels helt nollställd när han ser kameran.
Samma sak när mobilkameran kommer fram.
Vet inte, men han kanske blir lite fascinerad av den där grejen man envisas med att hålla upp framför honom:confused:

Men jag ska minsann fortsätta försöka få ett foto som visar hans goa jag :love::D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag sätter kameran ovanför/bredvid mitt huvud, ställer in fokusen och sedan jollrar vi massor. Och så tar jag massor av bilder, slänger de som blir dåliga och tadaa! Smilbilder finns! :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Man kan ana litet leende ;)


Koncentrerad på sina leksaker


Utan blixt
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 037
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 735
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 920
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp