Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Din Alvin är ett riktigt litet charmtroll med sitt långa orange hår och blå ögon! :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ehh *funderar*
Han är född 9 oktober, då borde han vara *hmm, hämtar hjärnan(kalendern)* 12 v & 3 dagar :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ska det verkligen vara nödvändigt att ta fram den där saken igen:smirk:

Oh shit vad lik han är en kompis till mig!

Jag tycker han ser helt medveten om att kameran är där, och verkligen inte tänker göra som du tycker :D

Han kommer säkert bli den ungen som på skolfotograferingen gör fotografen galen och sen när kortet väl blir bra gör han kaninöron på klasskompisen bredvid :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Oh shit vad lik han är en kompis till mig!
:angel: Det värsta är ju nästan att han är SÅÅ lik sin farbror :eek::o Nästan så att man känner sig lite skyldig, som om man hade varit där & nuppat istället ! (vilket är NO WAY, skulle aldrig falla mig in)
Jonas pappa & farbror är helbröder men farbrorn är lik deras mamma & pappan (min sambo) är lik deras pappa, så jag får väl hellre säga att Jonas är lik farmor :)

Jag tycker han ser helt medveten om att kameran är där, och verkligen inte tänker göra som du tycker
Exakt, precis ! :D
Nää mamma, du är dum, jag vill inte :mad:

Han kommer säkert bli den ungen som på skolfotograferingen gör fotografen galen och sen när kortet väl blir bra gör han kaninöron på klasskompisen bredvid

Usch & fyy !
:angel: Sån kommer min son aaaaldrig att bli :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Några nya bilder på Emil som på tisdag blir 3 månader gammal. :love:

phpdnyidm.jpg

FINKLÄDD PÅ NYÅRSAFTON.

phpjmdfzk.jpg

TRÄNAR NACKEN.

phpbtwvzg.jpg

EMIL MED SIN EMILNAPP SOM HAN FICK AV KOMPISEN FELIX I JULKLAPP.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nova va åxå jättesvår att få att le på bild. så fort man tog fram kameran så vart hon jätteintresserad av den istället för att le.
Men de e bara kämpa på å fjanta sig ordentligt=)
Nu storsmajlar hon så fort kameran kommer fram=)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Elivia har också en sådan klänning som Nova har på en av bilderna högre upp. hur gammal är Nova nu egetligen? Minns att jag satt jättegravid framför datorn när du visade bilder på din nyfödda lilla skrutt.

Visar en julfin bild på mitt lilla troll.
DSC_0443.jpg


Ser lite trumpen ut...
DSC_0432.jpg


Vet att det nyligen var en tråd om gåstolars vara eller icke vara men Elivia gillar verkligen sin gåstol;)
DSC_0471.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nova torde väl snart vara 7 månader, vår son föddes den 5 juni och Naggur fick sin dotter några dagar senare har jag för mig :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:angel: Det värsta är ju nästan att han är SÅÅ lik sin farbror :eek::o Nästan så att man känner sig lite skyldig, som om man hade varit där & nuppat istället ! (vilket är NO WAY, skulle aldrig falla mig in)

Samma sak här! otroligt lik sin farbror (och farfar) :o
Vidars pappa är mer lik sin mamma och inte alls så lik sin bror :crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

allderles riktigt=) Nova är född 9 juni och är alltså snart 7 månader=)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga har fått en hoppgunga idag!
Dom var egentligen rekomenderade från 4-5 månader. Men igår hos barnmorskan sa hon att det kunde vara en rolig grej att ta fram "lite då och då". Så självklart var vi snabba och köpte en.

Och Saga älskade den!

Sambon och Saga.. Lika som bär!


Skitkul!




Tjoho! Lite gung blev det med, fast pappa höll stadigt i!


Skall ladda upp filmen också..
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken fin gunga! den ser väldigt säker ut också, vart kan man köpa en sån?

Hon ser hellycklig ut :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hahaha....
jag behöver ingen hoppgunga för att vrida mig av skratt åt din sambo...
helt underbaaaaar:rofl::rofl::rofl::bow:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Visst är han söt? :p

Jag gissar att jag kommer få höra "hoppelihopphopp" väääldigt länge nu.. Typ tills Saga är 40 år och inser att livet är annat än bara pappa och hoppgungan..

Ser framför mig hur han kommer sitta när hon får en gåstol..

"Klara färdiga gåååååååå"

Så har han sin egna gåstol och Saga en egen gåstol och så har de tävlingar runt halva lägenheten..

Så är det att vara sambo med TVÅ barn.. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ser framför mig hur han kommer sitta när hon får en gåstol..

"Klara färdiga gåååååååå"

Så har han sin egna gåstol och Saga en egen gåstol och så har de tävlingar runt halva lägenheten..

Så är det att vara sambo med TVÅ barn.. ;)

:rofl::rofl:
Igenkännings faktorn e höööög...

Sambon här hemma rejsar med Jason för fullt om dagarna.
Jason springer med sin lära gå vagn och sambon åker jämsides på datastolen...
En syn för gudar:bow::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 037
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 735
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 920
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp