Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Va stor han ser ut! Min "lilla" tjej är ju åxå 8 månader snart. tiden går sååå fort!

Ja håret har växt skitmycket nu på de senaste veckorna=)

Stå mot allt å prata massa skit gör Nova åxå=)

Så kul när dom kommer på ett nytt ljud, då måste dom göra det heeela tiden=)

De gör inget att han inte har hår. de e ju en kille=)
När Nova föddes hade hon knappt nått hår alls...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

jadu, tiden går ju föör fort!

Hihi, här hemma får vi sår i öronen snart :) Å visst är det så att det nya ljudet skall testas 2 miljoner gånger, efter varandra. hihi

Jag hoppas ju att håret snart kommer igång, jag menar, han skall väl inte vara flintis redan från början bara för att han är kille. ha ha ha
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus däcka i babygymmet idag, jobbigt att gå på husvisning.
phpxdxwxb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Idag fick Arvid sin spruta, jag trodde han skulle gallskrika, men han gnällde bara till, sen var leksaken rolig igen.

Han är 66 cm lång nu, väger 6800, har gått ner 50 gr i vikt sen sist. Ska dit och väga honom nästa vecka igen, och se om det blivit bättre.


Direkt vi kom hem så somnade han på golvet, det var jobbigt med spruta

CIMG4127.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

I soffan:
soffanliten.jpg


Badad, i full färd med att äta upp handduken:
handdukliten-1.jpg


handdukliten.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Adam gillar oxå att äta handduk, det är fortfarande den roligaste leksaken :D
Roligast tycker han det är att dra handduken över ansiktet o sen ligger han där under o skrattar:rofl:

SUC54571.jpg


Hänger på döskallemodet
2008-01-07067.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

vilken häftig tröja :)

P2200087.jpg


P2170059.jpg


Ni som använder photobucket, vad är det för folk som hänger där?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hänger vet jag inget om. Jag förvarar mina bilder där, inget annat.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Samma här. Har dock mestadels på pixbox, men även på bucket. Och som sagt, jag förvarar bara bilder där.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Å nåra fler....

Cooling i snygga jeans
Bild088.jpg


Koncentrerad på nyaste presenten, ett gym!
Bild111.jpg


För busig för en tupplur
Bild134.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Min lilla kille har åkt tåg för första gången och jag ville naturligtvis dokumentera det hela.... De flesta korten blev så här:
18077167.jpg


eller så här:
18077163.jpg



Men några blev iallafall hyfsade:
18077168.jpg

18077166.jpg

18077286.jpg

18077289.jpg



Den lille herrn levde rövare, han skulle stå upp, sitta ner, sno grannens handväska, riva sönder både tidningen Kupé och min hemmets journal, leka med sina leksaker, sina fötter och hunden, prata högljutt med sin "nya" fina falsettröst, äta, och börja om! Hur mysig som helst, och när kameran kom fram flirtade han vilt med den, därav den underbara kvaliteten på korten, de flesta är tagna precis när han försöker komma fram till den eller röra sig mot något annat spännande som fanns i kupén! Herregud vad jag älskar den här lillemannen:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi åkte från Knivsta hem till Öret, och jag hade lilleman i sjalen, hunden i koppel och en ryggsäck på mig med det nödvändigaste till den lille killen. Jag åker hellre tåg än bil faktiskt, det är enklare att sysselsätta honom, och man har bra med plats. Han tyckte det var lajbans, och var inte ledsen en enda gång:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag snor min egen knapp.


Jag måste bara påpeka vilka underbara ungar ni visar i den här tråden, alla har sin charm, vare sig det handlar om "trollhår", smilgropar, vackra ögon eller bara en oerhört gullig framtoning, jag tittar ofta i den här tråden när jag behöver muntra upp mig själv, och jag njuter av alla era fina bilder på era unerbara barn!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Oj, det var mycket att hålla reda på. Jag har åkt tåg i många år till och från skolan, men hade redan då fullt sjå med att bara få med mig mina egna kläder när jag gick av :crazy:

Vågar inte tänka på hur det skulle vara med barnen. Och dessutom hunden :eek: Henne skulle det iofs inte gå att ta med, hon skulle riva allt. Fast det skulle nog barnen också... :o
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, två skulle jag nog dra mig för att få med mig också helt klart, men iofs har jag åkt tåg med barnvagn, barn på 5 månader, hund, matta till hunden, 4 kassar med mat och annat som inhandlades, min egen väska (vi hade övernattat, så den var stor)... det var rätt spännande att åka tåg då, två eller tre byten var det vill jag minnas, och att räkna in allt när vi väl var på tåget var kul :D!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 927
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp