Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe.,,,,Sambon har lagt in alla bilder på datan, så nu har vi en massa nya!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga vänder sig själv väldigt lätt nu, men bara från mage till rygg.. Fast inatt kom en bebis rullande i sängen från rygg till mage, men den räknas inte.. :angel:

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hehe....Loke har vänt på sig med, men bara 2 ggr. Han tycks inte vilja det mer :p.
Men han far omkring som en tok i sin gå-stol och hoppar i sin hoppgunga.

På golvet ligger han bäst på sin päls och där går det undan!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det kanske inte är så spännande längre? :p

Saga gillar också sin hoppgunga, men hon sitter inte i den så ofta. Vi måste vara två för att få ur henne. Den är lite dum på det sättet.. Sen kan jag inte hänga upp henne själv.. :|

Krälar Loke när han ligger på mage?
Saga bara sprattlar en stund, sen blir hon förbannad och vänder sig... På öppna förskolan ligger hon gärna på mage och tittar på alla andra bebisar, men inte hemma. Hemma är babysittern favoriten.. Där sitter hon läääänge och snackar med sakerna som hänger där för dagen.. Babygymmet är också roligt.. Men hon låter så mkt då :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

17977664.jpg


Ute på fika med mamsen och moster!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det kanske inte är så spännande längre? :p

Saga gillar också sin hoppgunga, men hon sitter inte i den så ofta. Vi måste vara två för att få ur henne. Den är lite dum på det sättet.. Sen kan jag inte hänga upp henne själv.. :|

Krälar Loke när han ligger på mage?
Saga bara sprattlar en stund, sen blir hon förbannad och vänder sig... På öppna förskolan ligger hon gärna på mage och tittar på alla andra bebisar, men inte hemma. Hemma är babysittern favoriten.. Där sitter hon läääänge och snackar med sakerna som hänger där för dagen.. Babygymmet är också roligt.. Men hon låter så mkt då :p

Jag brukar hålla i hans händer och gunga med honom. Tycker han är görskoj.
Babygymmet blir han förbannad på när han inte kan rycka loss leksakerna. :D Men det är oftast då vi ställer det över babyskyddet. På golvet gör han inte så med det. Utan då sparkar han med benen på det, flyttar omkring det och håller på.

Låter gör han! Han har lärt sig det förfärliga ljudet : iiiiiiiiiiihhhh. Och det gör han hela tiden, så högt att man blir döv.
Sen brukar han låta "brum brum".

Han tycker bara om att kräla när han ligger på sin pappa. Då krälar han väldigt myket. Man får dra ner honom igen för han krälsar så långt att han krälar iväg annars.

Vi får inte i Loke hoppgungan själv, utan måste med vara 2. Samma sak när han ska ur den. Han är så stor.

Han är för stor för babysitters, snart för stor för babyskyddet och benen hänger ut från skötbordet.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Arviiiid!

"Anna Anna konda, när skall bröllopet stånda"
Tänk vilka fina barn Arvid och Saga skulle få, jätteleenden med jättefina smilegropar!!!

:angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Emil i sin "nya" pyjamas i strl 62, som han nu växt i. Ett av dom första plaggen jag köpte då jag fick veta att jag var gravid. :)
Har fö renast bort nästan alla kläder i strl 50/56 nu, är väl ett par sett han kan ha fortfarande.

phpqfgkqo.jpg

phpezykwp.jpg


Koncentrerad i babysittern. :D

phpgtmuav.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, det måste dem!

Fina, men framför allt stora skulle deras bebisar bli. Det hade inte blivit bebisar, utan jättar direkt! :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Stackars Saga som blir tvungen att föda dom.. :|

Men det är det värt :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Var länge länge sedan som jag visade några bilder på min lilla skrutt, så jag tänkte att det kanske var dags?

Min lilla lilla söta bebis har ju blivit så stor nu. 8 månader...buhuu vart tog min lilla spädis vägen? Nädå, jag älskar ju så klart min stora kille, sötnosen.

Längre än så här kom han aldrig...Han är en rumphasare
phpnhi28c.jpg


Lycklig över sin julklapp
phpsqpvpa.jpg


Min glada lilla kille älskar att prata och sjunga och allmänt låta en massa...
phpgxuivk.jpg


Han äääälskar även att läsa böcker. Helst med djur i.
phpu2tu3g.jpg


Vem har tid att sitta ner nu när man lärt sig stå och gå längs möbler??
php0xdvww.jpg


Provar mammas ridhjälm. Vad tror ni? Nya Peter Eriksson??
phpkmpvgn.jpg


Å så sista, nyaste, sötaste bilden på min skrutt.:love:
phpnjv0f5.jpg


Har sagt det förut och säger det gärna igen. Ni har alla så söta små bebisar här inne. Måste vara bukes förtjänst. hihi
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

lilla söta gobiten..
vad mycket hår hon har...(för att inte tala om bananabambis Alvin.....:love:)

alltså min lilla plutt han har inte många fjun på skallen...hi hi
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 927
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp