Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Systersonen på sin ettårsdag :love:

1.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer rykande färska bilder på lilla Idun:
idungladliten.jpg


idungladliten2.jpg


Den galna bebisen slår till igen..
iduntokigliten.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

drar hon 62/68 i storleken på dem? Arvid har det, men de börjar bli för små :cry:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vet inte..
Kompisen har ju fått sin bebis, han vägde 3700 och det är ju inte litet egentligen.. Men han var verkligen mini bredvid Saga..


Såklart skall man gapa när något närmar sig munnen :p

Nu är visserligen Saga två månader äldre, men ändå..
Hon har ju aldrig vart så liten som han är, men han är förvisso lång. Flera gånger när jag vart hos dem så har jag tänkt lägga ner Saga på golvet för att ta henne i handen och gå iväg.. Tokigt..

Han är väl uppe i 4700 nu typ.. Men jag kan inte minnas att Saga var så liten ändå.. :/
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga somnade på mig.. Jag märkte det inte ens, jag somnade väl lite själv också.. Därav den otroligt sexiga minen.. :rofl:

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga somnade på mig.. Jag märkte det inte ens, jag somnade väl lite själv också.. Därav den otroligt sexiga minen.. :rofl:

:rofl:

Jag som hela tiden tyckt Rasmus är så stor, Saga är väl född efter honom och hon ser mkt större ut än vad han är (3mån koll på fredag)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl:

Jag som hela tiden tyckt Rasmus är så stor, Saga är väl född efter honom och hon ser mkt större ut än vad han är (3mån koll på fredag)

Hon är en liten heffaklump, vaccination, vägning och mätning imorgon. Men sist vägde hon 6725, så nu är hon garanterat en bra bit över 7 kilo.. :angel: Saga blir tre månader på fredag.

BVC tanten säger att vi bör gå över till NAN 2 på henne inom en vecka, max två. Hon skall börja äta smakisar vid 3½ månad.. Me längtar!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus blev 3 mån igår :D Vägde 5,6kg för 2 veckor sen ;)

Rasmus börjar bli intresserad av mat, han älskar att sitta och kolla på oss när vi äter och har en egen sked att leka med under tiden :D
Fick rådet av en kompis att börja med lite smakisar när de är intresserade, hennes dotter var de men då skulle hon fylla typ 5 månader först enligt BVC, så hon ledsnade. Och de har haft det supertufft nu med att få henne att äta ordentligt.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

BVC tanten säger att vi bör gå över till NAN 2 på henne inom en vecka, max två. Hon skall börja äta smakisar vid 3½ månad.. Me längtar!

Emil är 3½ månad nu & har börjat äta banangröt på morgonen sedan ett par dgr tbx, mkt populärt. :D:love: Har även provat smakisar, men det var han inte så mkt för, men det kommer säkert. Gröt däremot gillade han direkt. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad jag längtar tills Rasmus oxå ska börja med gröt och smakisar :D

Och vad jag hatar fullmåne, Rasmus och sambon nattades vid 22 tiden, nu är kl 3 å jag är superpigg! I förrgår sov jag 4 timmar, natten till igår 6 timmar :eek:

Lika bra å gå till sängs om han vaknar å vill ha nattmat.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Själv sover man som en stock även vid fullmåne. :D

Imorse fick Emil gröt för 3.e gången, han högg efter skeden flera ggr & blev förbannad om han inte fick tillräckligt fort. Snacka om gott. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nu har jag äntligen fått tillgång till kamera & fotat lillkillen lite. :)
Han är fö 3½ månad nu.

php59vbqf.jpg

phpvq5tk1.jpg

phpsyeyso.jpg

phpgbdi5e.jpg

php7qun9w.jpg


:rofl: Ser ut som om jag sminkat honom på kinderna, min lilla påskkärring. :D Han har nog ärvt mina kinder, jag är väldigt ofta knallröd om dom & har märkt att han osså är det....
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Är det en ställning ni har köpt till, till babysittern, där leksakerna hänger, eller är det något egenbyggt?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ingen aning faktiskt..har lånat den där babysittern. Men väldigt bra är den iaf. :idea:

Ska ta & svara på ditt pm...kommer mig aldrig för...:o;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

så nu är hon garanterat en bra bit över 7 kilo.. :angel: Saga blir tre månader på fredag.

Äh, hon var ingen bra bit över 7, hon vägde 7030. Var 62.5 cm lång och 41.5 runt huvudet..

Hon gillade INTE sprutan utan skrek direkt hon blev stungen... Mammas lilla gryn.. Usch vad hon grät, och jag med.. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 927
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp