Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken sötnos, och vilken söt body/tröja!!

Här är de senaste på Rasmus:

Tuff kille
phpipyp9v.jpg


Funderar
phpibqcbl.jpg


Spanar in pappa när han äter
phpfvcdqb.jpg


En katt-hatt
phpjloasz.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det kommer bli som Emil och griseknoen! Rasmus kommer pula ner katten i väskan innan han åker till skolan ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

En trött Saga


Saga sitter själv!


Får lite stöd av pappa


Tuffing i sin bilstol


Tuffingen påväg till Öppna förskolan
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad mysigt.. :love: Han är underbar! Kan inte fatta att det ligger en sån där godsak i magen..!!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åhhh, så söt att till och med jag blir bebissugen igen :love:! Måste nog gå och lyssna på min 1,5-åring som har en vredesutbrott i köket för att sudda ut bebislängtan :angel:.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

vad fin han är!

Du kanske skrivit det i en annan tråd men hur stor var han när han föddes?

På bilderna ser han ut att vara större än min skrutt är nu och han är snart 4 veckor.
Min vägde 3.360 och var 50 lång när han föddes. Sist han vägdes vägde han 3.900.

Verkligen härlig färg på sjalen!! *avundsjuk*
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

han vägde 4068 och var 52 lång så det är en stor grabb. håller upp huvudet själv och är superstark i både armar och ben! han skippade några veckor när han höll sej i magen hihi.

jolanta ja lite lika är de allt, söta som socker!! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 922
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp