Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken sötnos (Kan hon säga "Muuu"?? ;) )

Skickade över 2 bilder från mobilen till datorn.

Såhär trött är man när man åker bil till mormor och morfar
phpyqlykb.jpg


Det ska börjas i tid, f*n att jag glömde kameran å fota med mobilen istället för han var så sugen på att sätta sig i bilen och backa ut på planen och göra några dounuts (hoppas jag han tänkte i alla fall :angel: )
phppiu1cp.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

På Rasmus syns 3 vita prickar i tandköttet nere och 1 vit prick uppe av det jag lyckades se, han ska bara bitas, skratta eller hålla på med tungan när man ska försöka titta ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, jag har också svårt att se ordentligt. Skulle finnas något munöppningsverktyg som det finns för hästar :D

Alvin fick idag en vit "bubbla" på nederkäken, och ju mer jag pillar desto säkrare är jag på att det är lite hårt :angel::D Känner ju igen det sedan Elis fick tänder. Men Alvin är nästan åtta veckor tidigare med tand än Elis vad var.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Sant :idea:

Har en bild på Elis där han har två framtänder, och så ser han helt galen ut. tyvärr smällde jag blixten rak i nyllet på honom, så bilden är dålig, men just det, med två tänder som står rakt upp och sedan det galna flinet är helt obeskrivligt charmigt :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag var 3 månader när jag fick min 1a tand, när jag var 8 månader hade jag 8 tänder ;) Rasmus blir 3 månader på tisdag! Det är 3 tänder nere, ser ut som de 2 i fram och sen en hörntand och lika så uppe syns 1 hörntand! Det känns lite när man känner och speciellt när han bits. Och det går ju inte att få bort så det måste vara tänder som ligger där under i väntan på att komma upp!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hoo, jösses, jag har aldrig ammat något barn med tänder, både Elis och Alvin slutade ammas innan tänderna kom. Så jag är inte avundsjuk på dig :D

Dessutom är jag glad ju senare tänderna kommer, för då blir de lite större när de jobbiga nätterna kan komma, jag upplever att det var lättare att trösta Elis när han hade ont då han var äldre :crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Så här glad är man när man leker i gåstolen? Reid är nu 7 månader redan (hua!). Han har insett hur roligt det är att krypa och friden är borta ur vårt hus ;)

arg.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ina 5 månader på kortet. (i dag 7 månader) :love:

17799310.jpg


17799309.jpg


Ina & Jag
17799189.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bananbambi:
Visst skickade du in till rix FM idag?!
"En bild på Elis, Alvin och Hanna från Flen". Tänkte direkt på buke.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bananbambi:
Visst skickade du in till rix FM idag?!
"En bild på Elis, Alvin och Hanna från Flen". Tänkte direkt på buke.

Wahaa! Hörde du det? Hehe, jaa det gjorde jag, fan vad festligt att någon härifrån hade hört det, haha! :banana:

Jag blev skitsnopen :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Wahaa! Hörde du det? Hehe, jaa det gjorde jag, fan vad festligt att någon härifrån hade hört det, haha! :banana:

Jag blev skitsnopen :D

Japp... satt och gled på en tråkig väg.
Och det kan inte vara så vanligt med en syskonkombination som "Elis och Alvin".

Jag är bara inne här och småsnokar också ;) Har du lagt extra märke till dig iom bilder på din trollunge :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 922
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp