Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gud vad sött:love: Lilleman här sitter helt still och bara tittar på honom!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag snor min egen knapp.


Jag måste bara påpeka vilka underbara ungar ni visar i den här tråden, alla har sin charm, vare sig det handlar om "trollhår", smilgropar, vackra ögon eller bara en oerhört gullig framtoning, jag tittar ofta i den här tråden när jag behöver muntra upp mig själv, och jag njuter av alla era fina bilder på era unerbara barn!

Kan bara hålla med dig, trevligt att sitta och titta på!

Vi åkte också tåg för några veckor sedan, från Sundsvall till Jönköping *pust*
Fast vår grabb var ju 7 månader, sen om det gör det lättare som jag tänkte först vete tusan men det spelar ju ingen roll. Skönt att ha gjort det, var inte så faligt.
Lättare än att åka bil med 3månaders och unghingst i hästsläpet från Övik ner till Vetlanda och tillbaka. Det blev intressant på slutet :angel:

Håller på att försöka lära mig nya kameran, vi är ionte helt sams ännu :crazy:
Somna vadå?
DSC_0196.jpg


DSC_0185.jpg


DSC_0184.jpg


torra kinder och geggiga ögon har han haft men det börjar ge sig nu
DSC_0113.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

skitsöt... men vart "i norr" bor du :angel: tänkte så jag vet vart jag ska åka när jag ska BEBISNAPPA honom :devil:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Lycksele! ;) Fast sambons pappa bor i Luleå, så dit ska vi väl inom en rimlig framtid
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jaa, man får knappt plocka upp han ur vattnet, då blir det gråt och tjut :angel: Snart lär han väl utveckla gälar, så mycket som han badar :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min lilla älskar också vattnet, och blir hemskt ledsen då man ska upp ur det. tyvärr har vi inte haft varmvatten på 2 veckor, så det har blivit dåligt med badandet nu..... Imorgon ska vi ta första doppet på länge, jag kan tänka mig att det blir glatt då :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

attans.... :devil: Jag får sno en annan unge... hmmm Aningsfull ska ju kalva snart får ställa mig på förlossningen :angel: och va redo :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

attans.... :devil: Jag får sno en annan unge... hmmm Aningsfull ska ju kalva snart får ställa mig på förlossningen :angel: och va redo :angel:

Glöm inte ta med dig en docka som får agera Aningsfulls bebis :bump:

(På "mitt" BB så fanns det en docka i dagrummet, det stod 37 i pannan på den :D ) Ifall du inte har någon docka själv alltså så kan du ju undersöka om avd. har en :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Arvid :love: :love:

Ingen får bebisnappa honom!!
Jag och Saga måste ha koll på vart han befinner sig.. :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här e min lilla son Dennis. Född 070807

Nästan 6 månader.
18054960.jpg


Ca 5 månader.
16917758.jpg


Ca 2 månader. OS nästa......
15314496.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 930
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp