Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

molly37.jpg



Första badet ;)
Mollybad2.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad gosigt det ser ut på sista bilden, tänk vad tiden går fort! Det var inte längesen min lilla pojk sov så där, nu sitter han upp mest hela tiden och är jättealert:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Angelica 080121

Några timmar gammal.
Photo_54056_758483.jpg


Sover skönt i mammas säng.
Photo_54056_758486.jpg


Mätt å glad^^
Photo_54056_758491.jpg


Mammas fina tjej:)
Photo_54056_758494.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag är hemskt förtjust i svartvita bilder, din andra bild är hur fin som helst! Och vad nöjd och go´ hon ser ut på tredje bilden:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så där har min lillkille bara somnat en enda gång, och då råkade jag väcka honom stackaren....


Söt liten tjeja du har där :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

nej men gud så gosiga, av någon anledning fick din bild mig att få hela ögonen fulla med tårar av glädje! vad underbart att kunna få ha den närheten till sitt syskon:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Rasmus har ätit banan för 1a gången :bump: Super gott :d
Men inte gjorde han några roliga grimasher eller spottade ut, jag som hoppades på att få några roliga kort.

phphfxbic.jpg

Attakerar skeden

phpnnuwfx.jpg

Pappa sluta ta kort jag äter

phprmnjty.jpg

Mera mera mera

phpcphe01.jpg

Glad kille

phpvqfcir.jpg

Tänk att han låg i min mage för 15 veckor sen! (Om jag räknat rätt dvs ;) )
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja visst känns det konstigt att de låg därinne:D, ibland undrar jag om jag drömt det eller om han bara låg här en dag :angel: Vad stor din lille pojk har blivit nu!


Banan tycker min lille man om jättemycket, och han gjorde inte heller några miner eller så, bara åt:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Precis, min förlossning gick ju så himla snabbt så det tog ett tag för mig och landa och då kunde man gå förbi honom när han sov och nästan tänka "Vilken gullig bebis, undra vem som lagt honom här?"
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Precis, min förlossning gick ju så himla snabbt så det tog ett tag för mig och landa och då kunde man gå förbi honom när han sov och nästan tänka "Vilken gullig bebis, undra vem som lagt honom här?"

jag känner igen mig precis :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 930
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp