Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Systersonen som trycker ansiktet mot glasrutan (han skulle ju pussa mig! :love: ). Tror inte han vet om att det ser så roligt ut :rofl:

haha.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

ater5.jpg

ater6.jpg

Nova-li 7,5 månader äter nudlar, och fläskfilé i bitar :D

hannaater.jpg

Hanna 3 år
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad mysigt :love:, jag ska bära min "lilla" pojk imorgon, vi ska till gammelfarmor och visa upp underverket, och då ska hon få se sjalen med.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

Vi har ju inte vart här på ett tag.
Saga har vart sjuk i omgångar i två veckor. Nu har hon haft en dunderförkylning som har lett till att jag inte sovit på tre dygn. Nu är hon i alla fall frisk, nu skall bara jag lyckas sova ikapp.. Sen har jag fått min journal och blivit kallad till massa möten med BM, BVC mm mm för att få "prata om förlossningen". Så tiden framför datorn har varit väldigt begränsad..

Här kommer i alla fall lite bilder från oss :)

Gláskit!


Say what???


Och en dagsfärsk på Saga och "hennes" häst!
(som jag f.ö fick bekräftat idag att hon ÄR dräktig.. :banana: )

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Grattis till dräktigheten!

och som vanligt blir jag helt såld på svartvita bilder, verkligen jättefin bild!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

åhh alla har så fina bilder =):love:

här kommer några bilder på min tjej.. inte riktigt nya ca en månad gammal hoppas det går bra ändå




 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken liten fin tjej!

Vad vig hon är på första kortet, det är något jag förundras över varje dag, hur viga barn är! Liten här äter gärna på sina stortår han :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga har vart sjuk i omgångar i två veckor. Nu har hon haft en dunderförkylning som har lett till att jag inte sovit på tre dygn.

Usch, vad jobbigt! Visst är det hemskt när de blir förkylda när de är så små!? Man blir ju så orolig att man inte vet vad man ska ta vägen.

Vår lillskrutt fick sin första förkylning när han bara var 8 dagar. Han är förkyld nu oxå, men bara lindrigt. Värst är när näsan täpper igen så de knappt får luft. :(
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken liten fin tjej!

Vad vig hon är på första kortet, det är något jag förundras över varje dag, hur viga barn är! Liten här äter gärna på sina stortår han :angel:

Tack
samma här... hon sitter alltid så... och ja tårna är goda :D:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL
H'är är senaste bilden på min lilla Agnes,snart 8 mån. Här är vi i Sälen och provar brillorna onför pulkaåk! :love:
18262469.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Några bilder från nyss, försökte få när han lipar på bild men det ville inte Rasmus såklart ;)

Men där emot så skrattade han för 1a gången riktigt regält när vi busade :love:

phpxewvvz.jpg


phphwonbr.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad gosig han är med katten, och vad härligt det där tandlösa skrattet är :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 930
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp