Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Bildbomb på Arvid

Tittut!
14v3.jpg


Den där blomman är fin, undrar hur den ser ut under
14v4.jpg


Vad tusan är det där?!!
14veckor.jpg


Hmm, den kanske går att äta?
14v1.jpg


Näe, inte det, men det går iaf att hålla och titta på
14v2.jpg



:love: min lilla älskling!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

Nu har Emil kommit på att han kan sitta utan ryggstöd, så vart han än sitter ska han sitta framåtlutad. :D

phpkldfqi.jpg


Imorgon är det dax för vägning & mätning, ska bli intressant då vi inte varit iväg på 1 månad nu.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh jag kommer verkligen bebisnappa honom en vacker dag :angel:


Arvid är så himla underbar :love::love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gud vad fuskigt att kunna ha så mycket vatten i badkaret, vårar varmvatten tar slut när man fyllt ganska precis hälften :cry: och inte kan jag ha Rasmus sitta sådär heller. Då sparkar han sönder mina tuttar!!

Jag älskar hans badfrilla :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det känns igen, min lilleman sitter också framåt var han än sitter (som nu vid datorn tex:angel:). Tänk vad de växer och utvecklas snabbt!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL
Vilka underbara barn alla har!!! :love: Här är lilla Agnes i bilen på väg till sälen. Lika glad som alltid trots 6 timmar i bilen...
18262471.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

Nu har Emil kommit på att han kan sitta utan ryggstöd, så vart han än sitter ska han sitta framåtlutad. :D

phpkldfqi.jpg


Imorgon är det dax för vägning & mätning, ska bli intressant då vi inte varit iväg på 1 månad nu.

Har ju börjat hänga allt mer på den här sidan då jag bara blir tjockare å tjockare å nu börjar längta efter egna bebisen.

Måste bara säga att din lilla kille är bland de sötaste bebisar jag sett :love: .. har tänkt på det på tidigare bilder men kom på att de knaske vore kul att höra också :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad roligt att höra, vad glad jag blir. :love: För mig är han såklart sötast i världen, men jag är ju lite partisk osså. ;):D

När har du BF då? Förstår att du läääängtar. :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, det är så roligt när dom kommer på något nytt, då är det lixom bara det som gäller ett tag framöver. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Nu fick Arvid testa yttepytte banangröt idag, typ en halv matsked.

Min barnmatstol kommer inte förrens om några dagar, så han fick sitta i babysittern.

Succè!

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Arvid måste komma hit och lära Saga hur man äter.. Allt åker ju bara ut här!!

Vi har iofs inte testat gröt, skall göra det idag!!!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, verkligen. Det var inte så mycket söl där inte. Nu återstår det att se hur magen reagerar
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

ja, han verkade gilla gröten iaf! Visst bor du nere i Skåne?

Han är underbart söt!! :love:
Vi testade och gav Saga lite gröt (jag var påväg att skriva Yrpa som min häst heter).. Skall försöka få upp filmen sen.. :angel:

Nej, vi bor i Västerås.. I alla fall ett tag till :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 930
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp