Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Miranda Cecilia (4 månader), Längd: 63 cm, Vikt: 5900 gram. Meriter: smakat potatis, banan och nyponpuré samt vänt sig från mage till rygg 3 ggr :D.

mirandajanuari08_1201705094.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Tydligen gillar katter också att snusa bebis :love:
php9wbsng.jpg


Jag blir så arg på mig själv för jag vart så dålig på att fota på sistone, så mycket som man märker har hänt. I måndags fick han ragg på bussen men jag tyckte hon var lite för gammal för honom ;) Idag har vi vart och fikat och shoppat och han var hur nöjd som helst att få åka halv-sittandes i vagnen och jollrade så man funderade ett tag om "skivan hakat upp sig" :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

Såhär glad är man då man sitter & väntar på mamma som gör i ordning banangröt till frukost. :D

phpjvjog8.jpg

phptb0mru.jpg

phpgk0ir4.jpg


Ursäkta den kassa bildkvalitén. Skojja att jag vill ha en ny kamera...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så där glad blir min lille pojk med när det vankas just banangröt!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

så söt med sin "lära-gå" hund...hihih

tänkte bara passa på att säga att hon har en riktigt snygg pyamas också :) min son har en lika dan
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Efter att ha dängt kameran i bordet ett par ggr imorse så har den nu varit riktigt medgörlig och jag har passat på & fotat under dagen. :D

Vad är det här?
phpo85vzc.jpg

Går den att äta tro?
php1vutmf.jpg

Mest alltid go & glad numera
phpknenjw.jpg

phpiaf1vf.jpg

Poserar :love:
phpesyfzt.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad go o glad han är!!
En av mina favorit buke-bebisar! (förutom min egen då ;) ):love:

Men min hålls gömd än så länge, har så himla dålig kamera så bilderna blir så kassa!

Hur gammal är han nu ?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Emil är snart 4 månader (om 1 vecka). Fram till 3 månader var han ganska så skrikig & kinkig, skulle bara bäras hela tiden, inget var bra osv. Men sedan hände någonting där vid 3 månader & nu är han nästan alltid så go & glad. Så himla roligt. :love:

Kul att du gillar honom. :D

Ska bli roligt att se din sen osså, hur gammal är hon/han?

Min kamera är ju som sagt osså väldigt dålig, men idag var den riktigt samarbetsvillig. Inte imorse då han satt i matstolen, men sedan. Så då gällde det att passa på & fota. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hihi ja visst e de sött=)
Hunden e så himla bra. Nova sliter å drar i han å han bara slickar på henne eller går iväg om hon blir för jobbig. Den andra hunden litar jag inte på. men han morrar åt henne så man hör om han börjat tröttna som tur är.

Japp. pyjamasen e aaaassnygg!=)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 790
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 038
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 930
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp