Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Men gud så söööt. :love: Sådär stort var 56 på min lilla kille då han föddes osså. :D Nu är han strax över 3 månader och 56 passar precis. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer några nya på Rasmus

Testar hoppgungan för 2a ggr (1a gången skrek han hela tiden)
phpqrhpwe.jpg


Ska jag sparka på dig?
phpxvqiwp.jpg


Skönaste sovställningen
phpzkhhgc.jpg


To det här fotot aldelles nyss, han sover såhär jämt! Det går inte att lägga honom så han ligger på något annat sätt för de tar 1 sekund så har han lagt sig såhär igen. Det ser inte speciellt bekvämt ut men han tycker väl det ;)
php4hylh2.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha den där katten måste verkligen älska lille Rasmus! Han är ju så himla charmig din bebis, dreggel-bilden var jättegullig! :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha tänkte det samma :D katten är med överallt
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Är du nöjd med hoppgungan? Funkar den bra? (vart köpte du den och vilket märke? :D) Funderar på att köpa en hoppgunga då Li beslutat sig för att det inte längre duger att sitta eller ligga.
Hon ska STÅ, hela tiden. Och lite bökigt är det ju att hålla i henne jämnt och ständigt.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

katten är med överallt

Han har tom hoppat ner i badkaret när vi badat, 2 gånger :eek: Men nu så ligger han på badkarskanten å nöjer sig med att bara ha tassarna i vattnet, får se om nya kameran pallar me å fota i vårt badrum för vi ska bada ikväll :bump:

odugling skrev:
Är du nöjd med hoppgungan? Funkar den bra? (vart köpte du den och vilket märke? ) Funderar på att köpa en hoppgunga då Li beslutat sig för att det inte längre duger att sitta eller ligga.
Hon ska STÅ, hela tiden. Och lite bökigt är det ju att hålla i henne jämnt och ständigt.

Jag köpte den av mamma å pappas kompisar, vet inte vart de har köpt den men jag är nöjd, får se hur det går sen när han kommer på hur man hoppar! Lite bökigt och få ner/upp honom ur gungan bara.

Rasmus ska också stå i princip hela tiden och har vart å jätte länge.

Jättefin fot-bild! Sånna måste jag oxå ta. Fast jag tycker Rasmus hade stora fötter redan när han föddes.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag köpte den av mamma å pappas kompisar, vet inte vart de har köpt den men jag är nöjd, får se hur det går sen när han kommer på hur man hoppar! Lite bökigt och få ner/upp honom ur gungan bara.

Rasmus ska också stå i princip hela tiden och har vart å jätte länge.

Jättefin fot-bild! Sånna måste jag oxå ta. Fast jag tycker Rasmus hade stora fötter redan när han föddes.

Jag får ge mig ut och leta helt enkelt! :)

Ja, lliten började för några veckor sedan att hon ville stå istället, men nu blir hon verkligen riktigt förbannad om hon inte får göra det. Visst är det mysigt att sitta och hålla i henne när hon trampar runt på magen, men efter en timme eller två börjar man bli lite trött i armarna.



HeRomer: Tack så mycket! :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Morbror är en rolig prick. (Aldrig hört honom skratta så ;) )


Här får man minsann sitta när mamma ska pinka :angel:


Mammas älskling :love:


Vissa saker får man ärva från syrran (mamma tycker jag är jättesöt i rosa & så matchar det mina röda ögon så bra :angel: )
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*
Jag försökte få Saga att ställa upp på porträttbilder att få upp på väggen.. Det blev dessa bilderna som skall upp ovanför hennes säng..




 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gud vad söt :love: hon ser alldeles galen ut på näst understa bilden. :D :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hon är galen!!
Nu sitter hon och äter hos sin pappa.. Båda två ser ut att somna vilken sekund som helst.. :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

kl

Grisnäsa

11v.jpg


Så här ledsen blir man när man slår leksaken i huvudet på sig själv

11v2.jpg


Den är god

11v3.jpg


11v4.jpg


Torkar efter att ha badats i handfatet. (Bajsade ner hela sig själv):p

11v5.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:love: hon är så förbaskat söt, men sin galna ögon!

Hon är min lilla goding.. Hon och sambon somnade sittandes nyss.. Tyvärr vaknade sambon när jag precis skulle ta en bild på dem..

Arvid Arvid Arvid..
Han är så underbar på bilderna du lägger ut..
Saga har inte fattat det där med att stoppa leksaker i munnen.. Händerna däremot.. Dom är goda.. Leksakerna slår hon bara på när hon sitter i babysittern...

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Glamoroza ox: Han ler ju!! :D

IrpaSnirpa: Jag fick hem en förstoring idag att ha ovanför min säng :love: Jag skulle nog valt den 1a bilden.

Rasmus stoppar också allt i munnen, roligast är när man har spytt lite och får tag på pappret när mamma eller pappa torkar! Nu har han fått en liten fjäril med prasslande vingar som det tuggas flitigt på ;)

Jolanta: Hur fick du ner honom i handfatet? Eller hur stort handfat har ni? Min mamma envisades om att Rasmus skulle bada i diskhon, jag sa att han inte får plats och han sprattlar för mycket men hon var envis. Och visst var det bra trångt! Och Arvid är ju större än Rasmus!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 037
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 922
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp