Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

KOLLA KOLLA!!!

Han är inte arg och jag fick t.om med det på bild :bump: Det gick if bra i 3-4 min sen blev han asförbannad ;) Nu sover han i min famn å jag är så stolt :love:

phpzguzia.jpg


phpandsoy.jpg

oh...värsta fina grejjen...

phppgnmiq.jpg

Dreggel :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt han var, såg koncentrerad ut.

Arvid älskar att ligga på mage, är han ledsen så brukar det hjälpa. Han har så fullt upp med att hålla upp huvudet att han glömmer bort att vara ledsen.

Därimot så hatar han att sitta upp
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Man blir helt mållös alltså. Hur kan man som utbildad BVC-personal säga så?

:D
Min äldsta är ju född helt blind. Han har med åldern börjat att se allt mer.
När jag fick min dotter och det obligatoriska hembesöket gjordes utbrister BVC-tanten;

-Det var väl roligt att få ett friskt barn!! Vilka vackra ögon hon har!!

Varav jag blev jätteledsen. Min första var precis lika rolig att få.
Dessutom satt min lille synskadade skrutt alldeles bredvid.
Jag blev obstinat och svarade att jag tyckte det var jobbigt.
Hon stirrar på mig, sa jag surt..:angel:

Då kallades jag till samtal för att jag som ickeammande mamma hade svårt att knyta an till mitt friska barn..:rofl:

Men som sagt, det finns bra BVC med bra personer!
Jag tror att dessa damer i medelåldern inte har hängt med alltid bara!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Av vilken anledning?

BVC sa det, minns inte orsaken, men hon vart helt förskräckt när jag berättade att Arvid gillade TV:n.

Tror det var Silverkedjan här på Buke som också skrev att det inte alls är bra.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Knapplån!

Gud, jag blir alldeles sjuk när jag ser era bebisar :love:
Tur att man har ett litet underverk själv annars hade jag satt igång och göra en till.

www
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Din prins är inte dum han heller, han blir bara sötare och sötare hela tiden. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe Rasmus pressar ner ansiktet i filten å verkligen vrålar när de inte passar å ligga på mage!

Rasmus brukar inte heller gilla att sitta, han föredrar att stå och har han mycke energi, hoppa ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Alvin kastar näsan upp och ner, sedan dreglar han så, så när jag väl tar upp honom efter några minuters "magträning" är han helslemmig i hela ansiktet. Och illröd och tvärilsk :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*lånar knapp

har ju knappt kunnat sitta vid datorn sedan lilltjejen kom, så nu delar jag med mig av sötnosen! :love:
jag vill ju oxå skryta lite :D

Full.jpg

6 dagar på denna bilden
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Men hjälp så sött!!! Snacka om att ha något att växa i...:D
Vad är det för storlek på overallen?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åhh, den overallen har jag med. En i 56 som sonen växte ur ganska snabbt, då köpte jag en 62 också. De är ju gulliga som helst :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Nya bilder från idag :D

17750541.jpg


17750542.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl: så söt!

Nu när Adam är större så är det så svårt att tänka sej att stl 56 var alldeles för stort i början!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nu har jag kollat igenom bilderna som kommit sen jag var här sist, alla har så fina ungar!

Bildbombning på Kräkan:

Mina pojkar :love: :love:
2008-01-07019.jpg


Bild036.jpg


Bild033.jpg


tarzan036.jpg


Och så har vi i dagarna fått en ny familjemedlem- katten Tarzan, 8 månader som behövde ett nytt hem då en äldre kattherre i hans förra familj inte tyckte om honom o gav honom på moppo emellanåt med veterinärbesök som följd. Vi hoppas han ska trivas hos oss!

Bild055.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 037
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 922
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp