Nya bilder på Doris...

gadriel

Trådstartare
..och tänk ...min sambo erkände igår att hon faktiskt är lite söt :D

Doris envisas med att ligga på den trångaste stället hon kan hitta:

kgall2.jpg

Låååång kanin...
kgall5.jpg

Tränar yoga...
kgall3.jpg

Spelar fotboll ;)
kgall1.jpg

Sv: Nya bilder på Doris...

Åååh, bjässen med det coola namnet :love: :love:

NagelacksBeroende skrev:
ohmygod så fin :love: :love:

är hon borta imorn är det inte jag som har tagit henne :angel:

Ska bara informera om att vi håller på att utbilda henne till en effektiv kampkanin så du vet det innan :devil: ;)

Jo hon är riktigt söt men vill man ha en kanin med lite fart i ska man inte välja en sån som Doris :D

Köte aktivitetsbollen och fylelr den med pellets istället för att ge allt i en skål för då står hon bara å maler in till det tar slut i princip :eek:
Tycker hon kan röra på sig lite iaf

gadriel skrev:
Ska bara informera om att vi håller på att utbilda henne till en effektiv kampkanin så du vet det innan :devil: ;)

*ASG* krävs det inte iallafall lite mod för att vara kampkanin *S* Jag menar så man vågar gå på mer än en tredjedel av mattan...eller på golvet för den delen ;)

Nu ska du itne mobba henne. Hon är JÄTTEmodig hon har bara inte fattat det än :angel: ;)

*skrattar* Lilla Fia det är INTE modigt att vara som din kanin är *påpekar* :rofl:

Joho....är man kanin så ska man vara rädd för monstret under mattan...sådeså :mad: ;)

Visst blir man, du ska se när hon får sina busryck, händer inte jätteofta men ibland så skuttar hon rätt upp i luften och vet itne riktigt vart hon ska ta vägen...

Så monstret är under en tredjedel av mattan? *skrattar* och det attakerar om man går på golvet? :rofl:

Men ska man inte som kampkanin kunna hantera monster :p :devil: :p

Ankan skrev:
Så monstret är under en tredjedel av mattan? *skrattar* och det attakerar om man går på golvet? :rofl:

Men ska man inte som kampkanin kunna hantera monster :p :devil: :p

Japp, precis så är det.

Klart hon ska men hon är ju bara bebis och inte färdigtränad än, just nu tränar vi på dammråttor, de kan vara ganska svåra att tas me de också ;)

ja visst är hon :love:

Min sambo har till och med börjat säga att det är VÅR kanin och itne min som det var i början och så fort vi umgås med hans kompisar så ska han berätta om henne :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 316
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar