Ny sko????

Sv: Ny sko????

stally skrev:
Det kommer gå kanonbra!!!Skon är väldans bra,vi har testat....
Jag spikar mej framför Tv:n,så kan du göra det samma nästa fredag..... :banana:

Jajamen :banana:

ghost skrev:
F-n också, ska på möte på jobbet så jag kan inte sitta och smygkolla på lunch-V5. :angel:

Det gjorde jag i höstas när ni startade på Valla. :p

/// ghost

Loppen ligger väl "kvar" på atg sidan hela dagen?? tror jag iaf...

jari skrev:
Men nu är han vässad :devil:

Bra.....det är min häst med, men jag har glömt "vässa" finskan. Jari kanske kan tolka om det behövs .....ni håller väl på alla med nr 11 i morgon :angel:

martha skrev:

i = l (våra initialer LSZ fast med små bokstäver) :cool:

När vi ändå är inne på "bukestarter" så är det en till "bukehäst" som kommer till start på Valla nästa vecka.

Humelibumlan har uppfödd och egentränad häst med på onsdag....tummarna hålls även då :)

Jag vet :D men jag kallar di isz i min hjärna...men du ser att innan har jag skrivit rätt ....

Är det bara jag som dras men småproblem hela tiden och aldrig får ut mina hästar??? :o :cry: :cry: :cry:

Men vänta ni bara. :D

/// ghost

Nja...jag har ju inte haft nån ute själv på länge...det är bara mina uppfödningar jag lever på :rofl:
Men jag har 2 st på G , men det dröjer nån eller några månader......

martha skrev:
Heja Jari o lsz :bump: :bump:

*martha sitter bänkad vid tv'n i möra * :D

Min lilla "donna" var inte riktigt på humör idag....kändes loj och inte alls "på hugget" när jag värmde. I vanliga fall klipper hon med öronen och man kan nästan skära sig på spetsen, men idag hade hon öron som en åsna :crazy:

Första utan pengar (poäng) är lite snöpligt, men vi tar nya tag. ;)

Martha: Du hade ju stoppat i en 15-tid i burken sa du.......det blev bara 16,2 och du har nog stoppat i hormoner istället . Hon brunstade som värsta p-märren häromdagen :crazy: .......får vi skylla på dig ????? :idea: ......eller är det helt enkelt så att tränaren ska skämmas ? :o

Hursomhelst är vi en erfarenhet rikare och dagen var riktigt trevlig.

Stötte på Jaris BR (snygg häst) som hastigast och tog en titt på skorna. Vi ska prova den sorten nästa start......om det blir någon nästa vill säga.

Nu drar jag mig tillbaka till vardagens trygga lunk....skööööönt :D

ghost skrev:
Är det bara jag som dras men småproblem hela tiden och aldrig får ut mina hästar??? :o :cry: :cry: :cry:

/// ghost

oooohnej !!!!!!!.......den andra hästen jag kämpat så tappert med i flera år är inget annat än sjuk :cry: .....är det inte det ena så är det det andra......problemtänder, erlichias osv osv.

Blod svett och tårar är det som gäller för det mesta, men skam den som ger sig.

ghost skrev:

/// ghost

Gör som jag blunda för "småproblemen" :angel: Och starta ändå...
Njaä inte riktigt...
Verkar som hästen inte vill 500 kvar nå längre... :angel: Nu vart det ju stenhårt tempo han kom fram bra till 3:e par, då galoperar han i andra sväng :bump: tappade ju inte sådär jättemkt, men det kanske var det som fattades sista biten sen... :confused:

Snygg å snygg det tjänas inge pengar på det när han är Valack ;)

Jodå inga fel på dom skorna.

ananrs kan du skylla galloppen på skorna :angel: hehe

för mej gick det då bedrövligt i går galloperade rån start och vägrade ställa sig :smirk: hon var skogsvild hela dagen förstod det innan vi åkte då hon stod och veva med benen och högg åt allt som rörde sig. sen i värmningen passgång och andra dumheter när hon inte fick öka tempot. sen gjorde hon en rivstart in i stallet så det börja lukta bränt och slog gnistor i golvet :angel: :angel: så jag sa till tränaren att det var nog inte snudd på järnbrist utan brist på hjärna :angel: :angel: så näösta gång blir det nog en valack :p

Senast ändrad av en moderator:

Hmm,jamen så där är det ju för det mesta.... :crazy:
Man får ta noga vara på de bästa stunderna...
Har du B.R på grönt någe?Imorn tänkte vi låta våra gå på grönt ett par timmar,förstör man allt till nästa fredag då??

Ja det är ett himla pusslande och pysslande.....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har nu provat en del Teknasadlar och fastnat för Tekna dressyr A-line vilken passar bra. Jag provade en sadel som var ca 4 år...
Svar
6
· Visningar
4 456
Senast: Jolo
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 555
Senast: Liten
·
Hästvård Bakgrunden: Min häst blev halt efter ett uterittspass där han gått ganska fort på en hårdare men jämn skogsväg (inte varit ute på ett...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
36 996
Senast: Toxid
·
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 409
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025