Ny bukehund

Hazel

Trådstartare
En ny liten vovve har flyttat in hos mig :) har haft henne på prov nu i två veckor fast egentligen visste jag nog hela tiden att hon skulle stanna. Jag skulle INTE ha en tik. Det och storleken va väl ungefär dom fasta riktlinjerna jag hade. Nåja, storleken stämmer iaf :p

Wilma är en femårig tik blandning mellan cocker spaniel och coton de tulear. Hon skulle omplaceras då hon morrat på ett av barnen (familjen hade haft henne i tre veckor) när dom följt efter henne och dragit henne i pälsen :grin:

Hos mig får man iaf säga till om man vill vara ifred. Nu måste jag ju kastrera henne då jag har en hane redan. Men ja, det får man väl ta när man lyssnar på hjärtat? Hon och min hane tycker iaf mycket om varandra redan, nästan precis lika stora och hon har väldigt förlåtande humör vilket nog behövs med Moff ;)

Jag fick klippa ner hela hunden då hon va väldigt tovig, och nu ser hon bedrövlig ut så ni får se en före bild istället
320161_482432961774828_63814562_n.jpg
:love:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 422
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 267
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 984
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 657
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka