@happyrider Å vad roooooligt att se dig uppe på din söta häst!! Får nästan en liten tår i ögat, vet ju vad du gick igenom med din Aslan och jag är så glad för din skull att du hittat en ny älskling som ser ut att passa dig så bra!!!
kl
Har äntligen kommit upp ur min lilla bubbla som jag befinner mig i varje år vecka 34...Vi har ju kört Champion of the Youngsters, hade 1730 starter totalt så jag är fortfarande helt tom i skallen efter att ha suttit i mitt lilla sekretariat o fixat o trixat. Tyvärr var ju inte vädergudarna på vår sida i år men tror de flesta var nöjda med att vi var flexibla o flyttade in när det hade öst ned 65 mm natten mellan tis-ons!
Såg iaf denna bild o beröm från en kändis på fejan så helt fel kan det nog inte ha blivit i veckan!
https://www.facebook.com/photo.php?....415376614710.196568.545644710&type=1&theater
Vilket engagemang du har människa! Är du inte helt slut? Verkar vara fantastiskt lyckade och välarrangerade tävlingar!
Tjohoo! Idag skiner solen. Ridit lite lugnt i paddocken och sen en liten skogssväng så Bosse labb fick motion. Men undra om inte älgalössen börjat härja? Tkr hon är lite viftig med svansen..
Inge gott som inte har nå ont med sig..
Tror att jag ska boka in ett litet lättare genomkörar pass om ett tag men vill se om jag kan kolla henne på 45 dygn först.
Men skulle vilja köra lite träningssejourer sisådär var 14/dag för att ha lite ordning på torpet..