Men blä då Hoppas han repar sig fort så ni slipper problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket!Åh vad duktig du är!!! Han ser verkligen jättefin ut
Visst är Julia en 11:a också?Härligt. Jag ska försöka klättra upp på Julia nu efter betet. Kan bli riktigt spännande när jag sett hennes konster i hagen :P
Tror han vuxit lite i sommar faktiskt, men har inte mätt honom.@happyrider Vad fiiin han är!!! Men vad stor han ser ut ändå! Måste växt?
Visst är det roligt, nu har ju "unghästarna" jag haft hemma i sommar varit jätte enkla, ett welshcob sto på tre som vi ridit in och pysslat lite med. Å så lilla Donna på åtta år..ska visa henne för spek på lördag, hoppas det är vettigt folk..
( Donna är ju inte min utan min vän som har welsh cob stuteri äger henne )
Vad snäll du är!!@happyrider Å vad roooooligt att se dig uppe på din söta häst!! Får nästan en liten tår i ögat, vet ju vad du gick igenom med din Aslan och jag är så glad för din skull att du hittat en ny älskling som ser ut att passa dig så bra!!!
kl
Har äntligen kommit upp ur min lilla bubbla som jag befinner mig i varje år vecka 34...Vi har ju kört Champion of the Youngsters, hade 1730 starter totalt så jag är fortfarande helt tom i skallen efter att ha suttit i mitt lilla sekretariat o fixat o trixat. Tyvärr var ju inte vädergudarna på vår sida i år men tror de flesta var nöjda med att vi var flexibla o flyttade in när det hade öst ned 65 mm natten mellan tis-ons!
Såg iaf denna bild o beröm från en kändis på fejan så helt fel kan det nog inte ha blivit i veckan!
https://www.facebook.com/photo.php?....415376614710.196568.545644710&type=1&theater