@Novali01, roligt att det börjar släppa för dig i hoppningen, ser jättefint ut! Å sonen påminner lite om Harriet i bjudning
..
@Maui, Vad gott att träningen gick bra, var nog bara någon tillfällig grej å tävlingen sist!
Hi, hi..känner mig såå nöjd, å garanterat Loppan också
! Var med i en liten hopptränings grupp på klubben idag.
Det var så jädrans kul rent ut sagt
. När jag vågade släppa mer på handbromsen blev det ännu bättre, hon är en så´n klippa lille hästen, hoppade väl tillslut en liten bana på 80-90 å då var hon så tokfin och harkel, vääldigt räddande mot mig som glömde vägen och fick till någon konstig omhoppningssväng.
Alltså, dressyrtraggel är också kul men det blir ju på ett annat vis..
Fick positiv cred över min "röda dressyra"
!
Så stolt att jag vågade och att vi faktiskt gjorde det ganska bra för att vara evigheter sen!
Kollar ju lite runt efter någon "projekt häst" till mig och dottern längre fram, har en liten lettisk valack till lån från bekanta som jag gillar jättemycket förutom strl ( liten pojk) och lite annat småkrafs..
Tränaren A-K som vi rider för nu tyckte vi skulle hitta en som var som min, öh, jo, tjena..Vad jag ser så ligger dom inte på min prisnivå för tillfället och jag vet inte om jag vill ge Loppis skrot till mina barn..buhää..