Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
Ha ha neee att vara på party kvällen innan tävling, oavsett höjd o gren, är inte att rekommendera!
Å 90 är dessutom ganska högt o kräver ridning så det förstår jag att det inte gick super!
Ja här är lite dött men det blir ju så efter att säsongen nästan slutat. Majsan tar det ganska lugnt, går i skogen o 2 dgr/vecka dressyr. Hon börjar bli riktigt trevlig i traven men har lååååångt kvar i galoppen. Måste jobba mer över bommar så hon får in takten o lugnar ned sig lite.
Den grå är dock i full gång o vi var o tävlade "natt tävling" i lördags kväll....
dvs skulle tävla dressyr o arrangören hade nog inte tänkt sig så många starter när dom valde att ha 4 klasser på 1 dag. När jag kollade starttider på fredag kväll fick jag en chock! Min var 20,35?????
Och det tar 1,5 timme dit...lite sent att få reda på det fredagkväll, kunde ju bytt till LA från MsvC om jag fått reda på det tidigare. Nåja, jag åkte iaf efter att ha raggat upp snäll kompis som bor i närheten o som lovade komma o hjälpa till. Å inte är jag ledsen för det för vi slog till med 63,11% i MsvC1 bland alla dressyrloppor!
Kom precis i mitten, 10:a, av 20 så jag var jättenöjd. Är ju lite tuffare konkurrens på den nivån i mitt distrikt så som FT- ekipage som inte är "känd" bland domarna får man vara väldigt glad för godkända %...