Sv: Nummer 10 om våra 06r
Maui, kul att Maui kommer hem. Hur ser planen ut med henne? Julia har i dagarna fyllt två år
, hon är däremot lite större men ser hemsk ut….
Jordgubben, Snygga ni är
Blank och fin är pållen med.
Castle_bar, Jisses det var inte igår som man såg er
Det var ingen liten kuse som du har, förstår att det är först nu som det känns att han är ”klar” i kroppen. Hur ser din plan ut framöver?
Polly, Jag hade blivit skogstokig om jag fått reda på att Alva hade hoppat min kuse utan min vetskap eller översyn. Vill bara flagga för det som hände mig 2011. Något så lite kan gå så fel
Happy, när var det som du hade kliniktid??
SusieQ, Åhhh, vilken liten goding du har
Hur gammal e hon nu?
Nova, AJJA BAJJA!!! Inte trilla av och skada sig
Hur går det med huvudet nu? Jag blev ju också helt knäpp när jag damp i sadeln och i backen. Men det var väl inte hjärnskakningen som ställde till det utan smärtan tror jag…
Krya på dig!!!
KL
Var ett tag sedan jag skrev men jag läser nästan varje dag
I söndags gjorde jag en riktig impulsgrej och åkte på lokal tävling med Ronaldo. Det var en 95 klass i Varberg. Allt kändes verkligen toppen, han var kanonfin på framridningen och likaså framhoppningen. Inne på banan blev jag nog omedvetet nervös och glömde använda benen till hinder nr två. Han hoppade det ändå men det blev mer rakt igenom. La därefter en volt för att få en bra anridning till nästa hinder.
Var supernöjd med rundan när jag klev av. Han var schysst och gjorde det jag bad honom om
Igår var det CR i Kungsbacka. MY GOD!!!! Vad drygt det var. Anmälan togs på plats vilket innebar att 123468413543651 kunde anmäla sig efter man själv gjort det. Slutade med att jag hade suttit på Ronaldo i 2 timmar!!!! Innan jag skulle in på banan. Hopplöst. Jag vill inte skylla allt på detta men jag blev ofokuserad av allt väntande vilket gjorde att jag slarvade inne på banan. Två stopp fick vi men jag överger honom så jag tar på mig det.
I andra rundan, även denna 80cm så var vi felfria, ingen stilrunda men han var lite frustrerad över bettet (kimblewick) men överlag är jag nöjd. Har ju haft honom i 3v nu och han är så fin i kroppen. På tisdag kommer bilder igen så får ni se hur det ser ut efter 4v