My god, de är som ett skämt. Jag kommer inte ur sängen!
Drömmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde mer att det var en hundmadrass/klimaskinAha, är det så där ett hundtäcke ser ut?
Jag trodde mer att det var en hundmadrass/klimaskin
Helt sant! Jag tänker oftast på hemmest resurser (inkl mig) som hundarnas, alltså låg det närmare till hands att jag var hundarnas klimaskin än de mitt täcke. Men det är som du säger, rätt coolt med ett täcke i 100.000:-klassenAnnars kändes det som ett väldigt dyrt och exklusivt täcke
Här vräkte ner hela dagen igår - nu uppehåll, men ska börja SNÖA senare och sen snöa tyi i flera dagar Sen regn igen. Vi har fin barmark just nu, så det är såååå onödigt.Det regnar. Det skulle inte regna. Idag skulle det - för en gångs skull - bli en torr lördag!
Du måste passa dig så du inte ger Cruella de Ville några tokiga idéer!My god, de är som ett skämt. Jag kommer inte ur sängen!
Om ni gillar den så ta den! Är den oproblematiskt finns det väl inget som hindrar att ni även skaffar en jakthund sedan?Åh, en kollega till en vän vill att vi ska ta över deras setter då de ska skiljas, och inte kan ha hunden kvar. Trevlig, 2,5 år, hane, tävlat i lydnad, oproblematisk, men showlinjer.... Sambon är jägare....
Tankar?
Jag har för få hundar! Hos mig såg det bara ut såhär i morse:My god, de är som ett skämt. Jag kommer inte ur sängen!
Åh, en kollega till en vän vill att vi ska ta över deras setter då de ska skiljas, och inte kan ha hunden kvar. Trevlig, 2,5 år, hane, tävlat i lydnad, oproblematisk, men showlinjer.... Sambon är jägare....
Tankar?
Åh, en kollega till en vän vill att vi ska ta över deras setter då de ska skiljas, och inte kan ha hunden kvar. Trevlig, 2,5 år, hane, tävlat i lydnad, oproblematisk, men showlinjer.... Sambon är jägare....
Tankar?
Här vräkte ner hela dagen igår - nu uppehåll, men ska börja SNÖA senare och sen snöa tyi i flera dagar Sen regn igen. Vi har fin barmark just nu, så det är såååå onödigt.
Skönt att slippa knädjup lera - så jäkla svårt ta sig därifrån dåDet blev faktiskt inte så illa (bortsett från den eviga skåneblåsten då ), var inte ens knädjup lera på planen!
Man får ta ljusglimtarna där man hittar dem...
Skönt att slippa knädjup lera - så jäkla svårt ta sig därifrån då
Här fick vi en rejäl tur på fältet, så två av tre kortbeningar fick springa av sig ordentligt (en får fortfarande vara i band pga rehab) och än har inte himlen öppnat sig Men jag chansade inte, så vi kör hjärngympa inomhus ikväll istället....ifall det vräker ner då
Ja, finns ju massa plats kvar för fler där!!Jag har för få hundar! Hos mig såg det bara ut såhär i morse:
Helt tomt uppe vid kuddarna och inte så mycket hund på mig... Jag borde skaffa en till