Nu uppdaterar vi med en ny tråd 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tinja hade en väldigt bestämd åsikt om att hon visst ska sitta på 90% av min datorstol. Jag får nöja mig med kanten... :cautious:

Men inte har jag hjärta att säga nej när hon klamrar sig upp och trycker sig in mellan mig och ryggstödet :love:

Jag tyckte i alla fall det såg ut som en sån här?

:mad:

Edit, man såg inte så mycket av vad eländet gör i den där filmen, här ser man en hund som håller på lite mer.

Det ar en "leksak" som bara passar for hundar med valdigt lag "mat drive". Alla tre av mina skulle ga i bitar ... eller rattare sagt, slita leksaken i bitar, mycket snabbt. For en hund som har "drive" och ar van att jobba for godis maste det vara oerhort frustrerande.

Tack alla :heart

Vi är lite i chock över att det gick så snabbt, det var ju inte såhär det skulle bli, han skulle ju somna in av ålder och vi skulle få den där sista veckan tillsammans att skämma bort honom på.

Den bästa hund jag haft, som fick mig intresserad för hunderiet på riktigt, som fick mig att utbilda mig inom hund, och som jag testat på det mesta som finns inom hunderiet med.

Hunden med stort H,som har en del i det som är jag.

Tack alla :heart

Vi är lite i chock över att det gick så snabbt, det var ju inte såhär det skulle bli, han skulle ju somna in av ålder och vi skulle få den där sista veckan tillsammans att skämma bort honom på.

Den bästa hund jag haft, som fick mig intresserad för hunderiet på riktigt, som fick mig att utbilda mig inom hund, och som jag testat på det mesta som finns inom hunderiet med.

Hunden med stort H,som har en del i det som är jag.
Beklagar :heart:cry: Jag vet precis hur det känns, det är precis på dagen sex år sedan jag fick ta bort min då 12 år gamla BC pga stroke. På ett sätt skönt när det blir så - ingen ångest över beslutet, inga tankar om att det kanske hade gått att behandla. En hemsk förlust, men det är i alla fall vi som är kvar som lider, inte hunden :heart

Ninjas mage växer och frodas :love:

17021384_1273076846111608_601422709203360067_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 112
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?