vallhund
Trådstartare
Min gammelman ligger på Blå Stjärnan, och prognosen ser inte bra ut....
De har sagt att de ska ringa på "förmiddagen", suttit och stirrat på telefonen sen kl sju....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har sagt att de ska ringa på "förmiddagen", suttit och stirrat på telefonen sen kl sju....
Troligtvis tumör på benet i bäckenet och en fraktur på bäckenet, och han blir 14 år... Ortopeden skulle kolla nu igen på morgonen och återkomma. Det KAN var nått virus och fraktur, men antagligen inte....
Hjärtat går i tusen bitar, han har varit med mig på ALLT. Kom så jäkla plötsligt också, han har likosm inte varit dålig, så på två dagar pratar vi avlivning.
Men fy! Håller tummarna.Troligtvis tumör på benet i bäckenet och en fraktur på bäckenet, och han blir 14 år... Ortopeden skulle kolla nu igen på morgonen och återkomma. Det KAN var nått virus och fraktur, men antagligen inte....
Hjärtat går i tusen bitar, han har varit med mig på ALLT. Kom så jäkla plötsligt också, han har likosm inte varit dålig, så på två dagar pratar vi avlivning.
Åh Hård tumme hållesMin gammelman ligger på Blå Stjärnan, och prognosen ser inte bra ut....
Varför bara 3 veckor på dig ? Man är inte tvungen att ha en måttanpassad krocksäker bur när man hämtar en valp, även om det kanske är det bästa. De flesta av mina valpar är hämtade i tygburar. Andas och leta i lugn och ro efter den bur du vill ha och ta en annan till hämtningenFan! Min tilltänkta MIM-bur till valpen kommer inte få plats ihop med den andra buren. Inte ens en dubbelbur skulle fungera enligt MIM:s sida. Då skulle dessutom M få en för stor bur och då blir jag tveksam över hur säkert hon skulle åka. Hur kan en dubbelbur inte få plats i en kombi? Nä jag fattar ingenting, blir till att mäta en gång till och gå på måtten jag får istället.
Jävla skit, jag vet inte vad jag ska göra. Ville verkligen ha en till bur från MIM. Varför mätte jag inte lite mer noggrant tidigare. Nu får jag panik, har bara tre veckor på mig.
Någon med en bra lösning på mitt problem? Suck.
Igår ringde avd Småland/Öland och berättade att Ladda ska få vandringspriset för Bästa vuxna hund 2016 Min prinsessa
Weeee!Igår ringde avd Småland/Öland och berättade att Ladda ska få vandringspriset för Bästa vuxna hund 2016 Min prinsessa
Grattis! Å va kul! Fira ordentligt!Igår ringde avd Småland/Öland och berättade att Ladda ska få vandringspriset för Bästa vuxna hund 2016 Min prinsessa
Nu sover han på molntussar utan smärta....
Åh nej, så otroligt trist att det behövde bli så... Ta hand om dig.Nu sover han på molntussar utan smärta....
heartNu sover han på molntussar utan smärta....