Hihi?
Fast nä, kommer inte att hända.
Tihi känns mer du faktiskt.
Gud, jag kommer bli ökänd som glädjedödare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi?
Fast nä, kommer inte att hända.
Kolunga? Nu fick jag ett sånt där sug efter torrfoder igen.Jag är krasslig, hundarna är tassömma efter den skaren som varit i flera dagar och vädret gör att större delen av gården nu är glansis eller står under 5 cm vattensörja.
Jag hade en kolunga liggande som skulle tärnas och torkas till godis, men jag körde latvarianten och kastade ut bitarna i hundgården istället. Jag slapp stanken av torkande djurbitar och hundarna fick en halvtimmes nospysslande. Win-win!
Men kära bläckis, inte ska du behöva äta torrfoder?Kolunga? Nu fick jag ett sånt där sug efter torrfoder igen.
Tihi känns mer du faktiskt.
Gud, jag kommer bli ökänd som glädjedödare...
AlienMen kära bläckis, inte ska du behöva äta torrfoder?
En bekant ringde för ett tag sedan, då de nödslaktat två skadade mjölkkor. Jag åkte direkt och hämtade mage, lever, lungor, hjärta, strupe och huvuden. Ni kan tro att Ale trivs när hon får ett kohuvud större än henne själv
Vilken lyx!Men kära bläckis, inte ska du behöva äta torrfoder?
En bekant ringde för ett tag sedan, då de nödslaktat två skadade mjölkkor. Jag åkte direkt och hämtade mage, lever, lungor, hjärta, strupe och huvuden. Ni kan tro att Ale trivs när hon får ett kohuvud större än henne själv
Lille Fnatt har fått smaka något nytt idag, och hälsar att den där @Tonto vet inte vad han snackar om - det var ju gott! Definitivt värt att jobba för...
https://vid.me/I4nk
(Stort tack Tonto, det är uppskattat! )
Åh vad bra! (Kanske har lite mer om du vill ha. )
Tänkte lära Tonto runda en markeringskon. Man börjar väl med något lätt tänkte jag och ställde ut en stol. Sätter ingång kameran och vänder mig om för att se att han sitter i stolen...
I fit, I sit?
I så fall känner jag nog till en grå fåntratt som blir glad!
Apropå grå fåntrattar då!
Då ska jag se om det går att ordna! Spanade in det idag nämligen och tänkte på er.
Fast han blev rätt döktig, efter bara någon minut så fattade han grejen någorlunda, lite missförstånd, men duktigt troll som försöker. Rollo-kolan fick öva plats.
Håller tummarna för något av de två första då!Vi testar AniCura Bagarmossen på jourtid - verkligen det jag ville pyssla med ikväll...! Har kreditkortet och bankappen redo \^o^/
Kosmos har antingen en ögoninfektion, skräp i ögat som vi inte lyckades skölja bort eller något annat, typ en liten rispa på hornhinnan...?! Vi hoppas på något av de två första alternativen och att vi får träffa en veterinär snart...
Vi testar AniCura Bagarmossen på jourtid - verkligen det jag ville pyssla med ikväll...! Har kreditkortet och bankappen redo \^o^/
Kosmos har antingen en ögoninfektion, skräp i ögat som vi inte lyckades skölja bort eller något annat, typ en liten rispa på hornhinnan...?! Vi hoppas på något av de två första alternativen och att vi får träffa en veterinär snart...
Jääääätteduktig ju - båda två!
Min gammelman ligger på Blå Stjärnan, och prognosen ser inte bra ut....
De har sagt att de ska ringa på "förmiddagen", suttit och stirrat på telefonen sen kl sju....
Åh, jag beklagar. Håller tummarna för goda besked trots dålig prognos.Min gammelman ligger på Blå Stjärnan, och prognosen ser inte bra ut....
De har sagt att de ska ringa på "förmiddagen", suttit och stirrat på telefonen sen kl sju....