Nu uppdaterar vi med en ny tråd 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men orka att stå och duscha och föna ett gäng hundar i skogen! In med skiten i bilen så får de självtorka hemma.
Den där bubbliga inredningen såg lagom kul ut att torka rent med våtservetter :D
Haha tänkte samma sak! Jaa underlaget känns inte riktigt anpassat för hundar men det ser ju snyggt ut ju :D

Jag har svårt att se hur man ska kunna ha en bur i det bagageutrymmet. Ojämt golv och mjuk stoppning. Bättre att de enbart sattsar på rymd, lättstädat mattrial och god ventilation så kan man själv anpassa med bur och tillbehör.
Gillade rampen, men liknande finns ju redan att köpa :)

Jag har svårt att se hur man ska kunna ha en bur i det bagageutrymmet. Ojämt golv och mjuk stoppning. Bättre att de enbart sattsar på rymd, lättstädat mattrial och god ventilation så kan man själv anpassa med bur och tillbehör.
Gillade rampen, men liknande finns ju redan att köpa :)

En LCD-display synlig och lättåtkomlig för hunden. Liksom, vem kom på det?

"Nej konstapeln, jag tittade inte på mobilen när jag körde av vägen. Jag flirtade med min hund i bagaget"

Och inte bara det, man kan ju passa på att träna lite också. Byt ut den där godisleksaken (som jag hatar och på riktigt tror är skadlig! :rage:) mot en t&t eller liknande, så har man aldrig tråkigt på vägen igen. :angel:

Jag tyckte i alla fall det såg ut som en sån här?

:mad:

Edit, man såg inte så mycket av vad eländet gör i den där filmen, här ser man en hund som håller på lite mer.

Senast ändrad:
Ale hade blivit så manisk. Frodo hade dödat den. Varför vill man ha en apparat som föder frustration?

Varför vill man ha en apparat som lär hundarna att maniskt jaga ljus? :cautious:

Det är en aktiveringsleksak för "berikning" för hundar som är ensamma hemma. Den slår av och på då och då under dagen och det finns flera olika spel i den. Chase the squirrel är väl den som verkligen, verkligen stör mig:

Jag tycker berikning, lekar och utmaningar för hundar är suveränt. Jag tycker det är jättebra att man funderar på hur man gör livet bättre för hundar som är ensamma hemma. Jag tycker en massa "onödiga" prylar till hundar är jätteroliga! Men den här skrämmer mig...

Ale hade blivit så manisk. Frodo hade dödat den. Varför vill man ha en apparat som föder frustration?
Vi har ett gift par på vår klubb som älskar sådana här manicker. Samtliga av deras tre hundar ligger skyhögt i stress.
De har så mycket rekvisita till sina träningar att de snart behöver en lastbil och personal :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?