Nä, i mars!Har tidningen kommit redan
Annars längtar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, i mars!Har tidningen kommit redan
Annars längtar jag
Brukar egentligen offentliggöra vinnarna vid årsmötet och sen resten i tidningen. Ordförande gjorde bort sig och offentliggjorde vinnarna redan nu. Resten får vänta tills tidningen kommer, men jag kände för att skryta lite redan nuHar tidningen kommit redan
Annars längtar jag
Brukar egentligen offentliggöra vinnarna vid årsmötet och sen resten i tidningen. Ordförande gjorde bort sig och offentliggjorde vinnarna redan nu. Resten får vänta tills tidningen kommer, men jag kände för att skryta lite redan nu
Tyvärr blev han inte tvåa totalt på arbetande, det var vårt mål egentligen men med på topp 5 totalt och 2a av hanarna bättre än förra året
Klart ni/hon ska!Synd att jag är här på buke och läser alla saker du avslöjar då. Kanske sprider vidare informationen till resten av Eurasiervärlden.
Nej då, men är riktigt nyfiken på hur årets lista ser ut!
Någon gång kanske en själv kan få stå med där, eller ja hunden.
Gilla på att Sherlock inte kräkts alltså, trist med ledsenheterDagens : Sherlock har inte kräkts! Överdrivet oroliga matte kan nu slappna av.
Dagens : Försäkringsbrevet för vovvarna kom idag vilket fick mig att inse att vi inte skickat in Professorns fall till dem. Har tyckt att det varit skitjobbigt så det har inte blivit av. Men jag är inte så sugen på att betala dubbelt så mycket som jag behöver så jag fick ägna eftermiddagen åt att storbölandes sortera alla veterinärpapper och medicinförpackningar och skit för att kunna skicka in det. Bryr mig egentligen inte om jag får tillbaka några pengar men han måste ju registreras som avliden i alla fall.
Enda? Jag använder den i princip flera gånger om dagen och andra tolkar den som nedlåtande och hånfull. Det måste väl ändå betyda att folk tyckt att jag är ett riktigt arsle?
Jag får på riktigt ångest över detta. Jag blev väldigt ställd och jävligt orolig att folk nu har en bild av mig som jag verkligen inte vill att de ska ha.
Dansande bananer förpassar en direkt till ignorelistan dock. Om du inte blir bannad rakt av.
Haha trodde jag sett det mesta. För er som letar bil, Nissan har en prototyp bil just för hundägare
http://teknikensvarld.se/nissan-x-trail-4dogs-bilen-som-ar-hundens-basta-van-402997/
Eller hur! Behöver ju få plats med fler än en spaniel och en mops!Åh, en sådan hade ju varit perfekt Lite större bagage bara!
Eller hur! Behöver ju få plats med fler än en spaniel och en mops!
Dom har missat att det är ganska farligt om det smäller om man har flera hundar lösa i samma utrymmeHaha trodde jag sett det mesta. För er som letar bil, Nissan har en prototyp bil just för hundägare
http://teknikensvarld.se/nissan-x-trail-4dogs-bilen-som-ar-hundens-basta-van-402997/
Men orka att stå och duscha och föna ett gäng hundar i skogen! In med skiten i bilen så får de självtorka hemma.Haha trodde jag sett det mesta. För er som letar bil, Nissan har en prototyp bil just för hundägare
Den är ju bara tänkt för Fancy pants hundar som inte går i lera utan har på sig både jacka och skor men ändå mest bärs rundor av husse och matteMen orka att stå och duscha och föna ett gäng hundar i skogen! In med skiten i bilen så får de självtorka hemma.
Den där bubbliga inredningen såg lagom kul ut att torka rent med våtservetter