Samma här,det finns både godis,sockerskål och choklad lättillgänligt för hundarna,men jag har heller ingen tjuv,när jag hade det så var allt i skåp.Javisst. Men det gör jag också. Det är så självklart för mig att hundarna inte stjäl på borden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här,det finns både godis,sockerskål och choklad lättillgänligt för hundarna,men jag har heller ingen tjuv,när jag hade det så var allt i skåp.Javisst. Men det gör jag också. Det är så självklart för mig att hundarna inte stjäl på borden...
Jäkla matte som lämnade choklad framme
Är jag så svår att förstå?
Min personliga uppfattning är att för ett tag sen var det lite såhär:
"Gemene mans" bild av "större hundar" (tänk brukshundar) - De behöver mycket motion och stimulans.
"Gemene mans" bild av "små hundar" - De behöver knappt motioneras och mår bra om de ligger i ens knä hela dagen.
Om man då förväntade sig nummer två när man köpte en JRT så fick man nog en hund som rev huset, eller? Så då försöker "man" varna dessa okunniga människor att JRTs och diverse andra hundar minsann kräver mycket mer än de ser ut att göra. Eller nåt.
Numera tycker jag dock att det verkar ha noll och ingen betydelse och sägs om allt och alla. "Gemene man" verkar också numera ha uppfattningen att alla raser "blir vad man gör dem till".
Men nåt storleksavund tror jag verkligen inte att det nånsin handlat om.
Samma här, och sen var chokladen borta. Anklagade brorsans hund, men han stjäl absolut inte. Nähej, det är därför jag kunde ha choklad framme före och efter den tiden han var hos mig, utan att den försvann. Och hålet där fickan skulle sitta på min träningsjacka, det var visst också mina hundar. De har bara låtit bli att göra det före och efter han var hos mig...suck!Samma här,det finns både godis,sockerskål och choklad lättillgänligt för hundarna,men jag har heller ingen tjuv,när jag hade det så var allt i skåp.
Woho GRATTISStora skrutten blev 2a både på listan årets utställningseurasier och årets arbetande!
Stort grattis!!!Stora skrutten blev 2a både på listan årets utställningseurasier och årets arbetande!
Haha se vilken hjälp Otis är!Så imponerad av alla som kan lämna mat framme.
Mina hundar är riktiga ögontjänare Lämnar man något framme får man räkna med att det kan vara borta. Det gäller även saker, typ böcker, sladdar, kläder osv.
Sedan Otis kom in i mitt liv har jag blivit så organiserad
Haha se vilken hjälp Otis är!
Stora skrutten blev 2a både på listan årets utställningseurasier och årets arbetande!
I tidningen men jag vet eftersom jag håller i detYeeeey
Förresten var ser man detta?
I tidningen men jag vet eftersom jag håller i det