Nu har hon åkt till sjukhuset.

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
Och jag sitter här och är nervös.
Jag vet att allt kommer att gå bra .. eller tror det iallafall. De opererar varje dag ..så det är inget att vara nervös över.;)

Skrållan ska få rör inopererat i öronen och sen ska de ta bort en polyp i halsen .

Så nu vet ni det ... ska försöka få i mig lite frukost ...sen lite senare ska jag också åka till sjukhuset så jag kan sitta med henne i bilen hem .// en orolig zilla.
 
Sv: Nu har hon åkt till sjukhuset.

Det går säkert jättebra ska du se! Förstår att du är orolig.
 
Sv: Nu har hon åkt till sjukhuset.

Det blir ingen operation :bump: Vänsterörat har torkat upp och höger örat var så lite vätska i så de ville avvakta med operation.:bow:
Ang polypen så ska vi avvakta där med ...

Så nu kan jag andas igen.....:D
 
Sv: Nu har hon åkt till sjukhuset.

Min ena dotter skulle också operera in rör, men det behövdes inte, de tog polyperna bakom nosen och sen var alla problem med täppta öron borta.

Detta med att oroa sig inför ens barns operation är hemskt, glömmer aldrig när vi var på BB med sonen, då fanns en liten femveckors bebis som fontanellan hade vuxit ihop på, den skulle de "spräcka upp" stackars föräldrar - men de berättade att det är inte alltför ovanlig operation och de tröstade sig med detta...klen tröst. Det gick hursomhelst bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 677
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok Halkade på trärampen på utsidan av stallet på söndag och det krasade till i foten då den hamnade under mig. Blev sjukhus när stallet...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 620
Senast: sweep
·
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 793
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp