Nu blir det nog föl ändå!

Solvira

Trådstartare
Pappa har äntligen fått tag på nån på Hudik Stallion! Så nu (när vet vi inte, om vi hinner med insemination i år eller om det blir nästa år) blir det ett föl på min lilla pålla ändå!
Hon har ju varit där tidigare, för fyra-fem år sen nånting. Och de kom ihåg henne! Pappa ställde en lite dum fråga (tycker jag), för han frågade inte om man kunde få en tid eller så, utan han sa "är ni intresserade av att ha föl efter Järvsöfaks och vårt sto?" (det har varit uppe tidigare, men med hennes förra ägare). Iofs fick vi ett bra svar, för stuterichefen sa att han skulle diskutera med Jan-Olov men att vårat sto har ett högt avelsvärde så det skulle nog bli av. :D :bump:
Så då kanske det blir en liten fölis om nåt/några år! :love: :banana:

Det finns ju lediga platser till 2006 hos faksen, så det är nog då du får plats skulle jag tro. Till 2005 är det en kölista på ca 50 ston, men där är inte kontrakten bokade, så har man en himla tur kan man få slinka med där.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 188
Senast: lizzie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 673
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 526
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka