Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow!! Fick du detta nere hos dig nu?
Jag bor 2 mil norr om Gb. Såg inget åt norr men detta åt västerDet var starkt norrsken i dag. Bor 3 mil söder om Göteborg. Kunde se färgerna rosa och grönt med bara ögonen. Kameran såg det här:
Jag bor 2 mil norr om Gb. Såg inget åt norr men detta åt väster
Det är från altanen, taget över grannarnas tak.
Visa bifogad fil 153137
Överlag tror jag att folk tittar för mycket åt norr. Att titta mot väster. Är oftast mer givande. Dessutom är det inte jättekänt att norrsken oftast ses bäst med mobilkamera. För ögat är det i normalfall bara vita dimslöjor på himlen. Det är först när man riktar mobilkameran mot dimslöjorna som man kan se färgintensitetenJag bor 2 mil norr om Gb. Såg inget åt norr men detta åt väster
Det är från altanen, taget över grannarnas tak.
Visa bifogad fil 153137
Både norrsken och mareld två häftiga naturfenomen. Har missat marelden de sista åren sen jag flyttade lite längre från havet.Bor dumt till här nere man får ta sig upp för backen, hemma är det öppna vidder så där är det sååååååååå fint, och ja jag tittar gärna på det.
Ja men precis.Överlag tror jag att folk tittar för mycket åt norr. Att titta mot väster. Är oftast mer givande. Dessutom är det inte jättekänt att norrsken oftast ses bäst med mobilkamera. För ögat är det i normalfall bara vita dimslöjor på himlen. Det är först när man riktar mobilkameran mot dimslöjorna som man kan se färgintensiteten