Kul att läsa om allt ni tar er för!
Härligt att Tolle är på bättringsvägen @tintilar
Fin häst och det ska blir roligt att följa er resa @minimal
Håller också med om att det är jobbigt med värmen. L instämmer också och understyrker att man absolut inte kan springa fort när det är varmt Vi har kommit hem och hunnit landa efter en hel helg med körtävling och nya lärdomar och intryck. Inga superresultat i någon gren, även om dressyren var bäst, men vi tar med oss tonvis av nya lärdomar och träningstips. Det största vi behöver jobba med är att få upp ett högre tempo och en bättre bjudning framåt. Min plan är att vara noga med att lägga upp ett bra tempo från början och jobba med snabba övergångar.
Två bilder
Film från dressyren
Film från maraton
Tack! Vad kul att du var i Vaggeryd, har flera körvänner som var där. Vi var o tävlade(med shettisen) i Eskilstuna i början av juli men semestern är slut så bidde inget Vaggeryd.
Planen för framtiden är att köra shettispar(har en på tillväxt ) och så då nytillskottet Magnus.
Kanske man vågar sig på någon uppsutten tävling sen också? Jag har aldrig varit intresserad sv ridtävling men i körning blev jag meddragen på tävling typ direkt. Inte lika mkt prestationsångest då jag känner mig mer grön där.
Tråkiga med körningen är alla avstånd och det är ju ett litet företag att ta sig iväg. Med shettisen får vi ju plats med maratonvagn och shettis i samma transport. Blir ju annat med Magnus. Tur att maken delar intresse.