Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Domaren gillar verkligen ordet "ganska"
Jag är en komplett outsider i tråden men det är så kul att se dia filmer med kommentarerna inlagda Snygg häst!
@Lazer09 Ja jag märkte det efter att ha sett filmerna. Först är jag nöjd att hon springer, för det har vi inte gjort innan. Nu har hon fattat grejen och är superduktig, börjar trava direkt som jag börjar springa, håller sig på mattan utan luftsprång eller att dra och stannar fint när jag ber om det. Nu ska vi bara öka tempot lite också. Ska visa i slutet av augusti. Kommer vara dödsnervös!
Men å ska ni tävla igen! Ska ni bo borta och allt? Låter spännande! Håller för övrigt med om att det är kul att se filmerna med kommentarerna inlagda.
Det kommer säkert att gå jättebra Till och med jag har sprungit med L för en 7a
Vi ska tävla körning i tre dagar Bo borta och hela kittet. Packlistan känns som den är en mil lång ungefär Men det ska bli så kul Tävlar fredag - söndag, men åker redan på torsdag för att slippa åka supertidigt på fredag morgon.
Detta har absolut inget med mig att göra.
Men visst är det jättekul att Karin Söderqvist och Lukas är uttagna att köra VM i sport-körning!
Usch och fy för värmen och alla flugor den tog med sig! Stackars hästar just nu. Min har vi fått ta in i tre dagar då hon sprungit så svetten sprutar i panik över flugorna, i denna värmen... Har aldrig varit med om något sådant innan. Idag fick alla hästarna komma in då de också sprang i panik och de som inte sprang svettades fastän de bara stod stilla. Vi har aldrig haft sådana problem här förut. Nu är hon inpackad i flugtäcke, luva och en massa spray, går ut på natten och in hela dagen. Spray har hon haft hela tiden men det har ju hjälpt föga. Ingen träning just nu, bara ett ständigt vakande öga mot hagen.
Vad kul att se er och kul med video med kommentarerna! Ni ser jättefina ut!Fortsätter bomba tråden Här kommer två bilder också
Usch och fy för värmen och alla flugor den tog med sig! Stackars hästar just nu. Min har vi fått ta in i tre dagar då hon sprungit så svetten sprutar i panik över flugorna, i denna värmen... Har aldrig varit med om något sådant innan. Idag fick alla hästarna komma in då de också sprang i panik och de som inte sprang svettades fastän de bara stod stilla. Vi har aldrig haft sådana problem här förut. Nu är hon inpackad i flugtäcke, luva och en massa spray, går ut på natten och in hela dagen. Spray har hon haft hela tiden men det har ju hjälpt föga. Ingen träning just nu, bara ett ständigt vakande öga mot hagen.