Sv: Nordiska!

KL

YR saknade GF jättemycket. Utan en riktig lagledare - inget lag. Mycket gnissel och lite ridå när lagryttaren som vägrade ut sej stack hem. Laganda - nada. :devil:

Men herregud!:eek: Finns det ingen Code of Conduct??? Inte 17 får man sticka hem innan allt är över när man rider i lag?:o

Nuuu..hittade jag fram till era trevliga rapporter.Och mindre trevliga..
Har en känsla av att detta beteende alltid kommer att drabba andra.Synd och skam,hoppas att det uppdagas,vad de som är med får stå ut med:eek:
Ung som "gammal":bump:

Senast ändrad av en moderator:

Norge
norge.JPG

norge2.JPG

bland kändes det lite smalt :angel:

Eftersom jag såg dig i stort sett klistrad till kameran hela helgen så vet jag att det finns fler bilder än detta, så fram med dom nu :angel:

Jag såg ju knappt dina gulliga döttrar rida ju :D

Senast ändrad:

Jag har faktiskt en bild på mig från hoppningen och en efter prisutdelningen men jag har inte fått dom än.

Jo vi tog 672 bilder så någon är där. "Ska bara"
(måste jobba lite så jag får lön...)

Återkommer med en länk :)

bland kändes det lite smalt :angel:

Vi låg ju bakom (i personbil) och skulle gärna velat köra om men vi vågade inte för vi tykte du behövde din plats på vägen...

Dock fanns det en Norrman som tyckte att han kunde klippa både oss, dej och skåningen framför :angel: Och det gick ju (denna gången :crazy:)
:eek:Rätt läskigt måste jag säga :eek:

Vi låg ju bakom (i personbil) och skulle gärna velat köra om men vi vågade inte för vi tykte du behövde din plats på vägen...

Dock fanns det en Norrman som tyckte att han kunde klippa både oss, dej och skåningen framför :angel: Och det gick ju (denna gången :crazy:)
:eek:Rätt läskigt måste jag säga :eek:

Jo jag såg er :D fast normannen väntade tills det var lite bredare

och jag hade ALDRIG vågat köra om mej :rofl:

Bara att du tänkte... :eek:

Jag låg bakom Jähde´s som hade Wessmans puttelastbil och skulle inte för mitt liv ens tänka på att köra om.

Men vissa kanske är övermodiga :devil:

De veiene er skikkelig ekle!!! Var på Starum i mai og tävlade og det er grusomt å kjøre dit!!!:eek:

Men liker plassen da, fine baner og sånn...

Förra året var det också en i svensklaget som åkte hem, direkt efter dressyren tror jag.

:rofl::rofl: har visserligen tillbringat en hel helg i underbar fjord-miljö men kan nån vara snäll och tolka :rofl::rofl:

Ja, käre barn dessa norrländska analfabeter....tur att vi västerlänningar är så beresta och kan tolka åt er!

Skikkelig = väldigt
Ekle= otäcka
Grusomt= obehagligt

Ngt annat du ville veta från uppslagsboken Nova???:angel::devil::rofl:

Vilken tur att vi har en skolfröken från "de djupa skogarna" som kan hjälpa en ½-dansk norrlänning ;)

I Drammen tog i alla fall ponnyerna storslam :bow:

Flera Bukisar på medaljplats och inget annat än svenskt i resultatlistan :banana::banana::banana:

usch vad bilder - och jag har inte tagit så många själv. Hästskötaren har däremot. :D

Länk t resedagboken

Klicka på Nya Röalycke eller sök på det. Då får ni andra bilder också.

Herregud, tänk att det finns så kloka människor som tar kort på alla hinder....nu har jag ridit den 1*-iga sisådär 10 ggr och det gick jättebra!:rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
569
Senast: Mli
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 661
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 724
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol