Bra... Vi måste hålla ihop mot de som är emot pandor och tigrar..Jag med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra... Vi måste hålla ihop mot de som är emot pandor och tigrar..Jag med...
Japp.. Jag har startat flera nick som pratar med varandra.Pratar du med dig själv nu?
Gosedjur?Det är nån jävel med gosedjur på avataren som totalt spammar sönder den här tråden!
Varför blir en aldrig annars så sugen på att byta avatar som när sånna här trådar spårar ur
Nehej! Det är hennes som är för lik minSpårar ur?! Jag förstår inte vad du menar
För övrigt är din avatar ALLDELES för lik @Lovisaleonoras avatar!
Har för övrigt bytt lite för mycket, både nick två gånger och avatar ett par gånger. Vill så gärna invigas i maffian, men det är uu hopplöst om de inte minns vem en ärSpårar ur?! Jag förstår inte vad du menar
För övrigt är din avatar ALLDELES för lik @Lovisaleonoras avatar!
Nej nej nej..Varför blir en aldrig annars så sugen på att byta avatar som när sånna här trådar spårar ur
Du är ju en del av bukes zebramaffia!Vill så gärna invigas i maffian, men det är uu hopplöst om de inte minns vem en är
Haha, ok! Gissar att den består av mig och @LovisaleonoraDu är ju en del av bukes zebramaffia!
Vi kanske är fler än du anar...Haha, ok! Gissar att den består av mig och @Lovisaleonora
Iiiiih! Första gången jag fått min avatar stulen, nu känner jag mig ju nästan populärVi kanske är fler än du anar...
Aha, den beryktade bukemaffian!!!Haha, ok! Gissar att den består av mig och @Lovisaleonora
Nej.. Du lämnade mitt gäng!Vi kanske är fler än du anar...
Nu börjar det bli mer än lovligt förvirrande, så nu byter jag tillbaka till min gamla(tror jag? Eller hade jag en annan bild nu senast?).Nej.. Du lämnade mitt gäng!
NeeeejNu börjar det bli mer än lovligt förvirrande, så nu byter jag tillbaka till min gamla(tror jag? Eller hade jag en annan bild nu senast?).
Aldrig vid min klo!@Koltrast byt till Scata
Äsch, våga testa vingarna lite!Aldrig vid min klo!
Kom ihåg mig nu också!Japp.. Jag har startat flera nick som pratar med varandra.
@Scata @Koltrast @athena_arabians
De är alla mina nick...
Och jag älskar dem alla...