Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Honing!Vill bara meddela att ni är oigenkännliga allihop hela bunten. Ni har fifflat med era avatarer så jag blir inte ens gråhårig av att titta in här! Och hur många gånger ska jag behöva upprepa att det är JAG JAG JAG som är bukemaffian?
@henung ska det vara!Honing!
Jag vet inte så noga, det är mest en känsla av 50 shades of shady att sova med huvuden i bingen.Jag är ju både pryd och oskyldig och förstår inte riktigt vad du pratar om. Kinky? Kan du förklara närmare?
Jag håller mig till hästhuvud på avataren, skulle bli så trångt i sängen annars, tror jag.Jag vet inte så noga, det är mest en känsla av 50 shades of shady att sova med huvuden i bingen.
Jag tycker jag har nog av mitt eget huvud. Men ibland när man slår sitt kloka huvud ihop med andras kloka huvud så blir man av med lite oreda. Men det där med hästhuvud i bingen har jag aldrig blivit klok på, möjligtvis att jag kommit fram till att det inte är klokt. Typ så?
Jag håller mig till hästhuvud på avataren, skulle bli så trångt i sängen annars, tror jag.
Jag vill minnas att det fanns någon anledning till att jag bytte, jag minns bara inte vad anledningen var.MEN DET ÄR INTE RÄTT HUVUD! Jag säger ju det, ni har tallat på era avatarer och MITT huvud klarar inte av denna oreda!
Där känner jag mig lite skyldig, gjorde det en gång, hahahaha.Det allra jobbigaste är i alla fall när folk byter avatar utan förvarning och tror att de ska komma undan med det.
Det jobbiga är att din nya pudel har samma vinkel som ett jättestånd.ja precis
Ha, tjena! Nu är snart (o)ordningen återställd.MEN DET ÄR INTE RÄTT HUVUD! Jag säger ju det, ni har tallat på era avatarer och MITT huvud klarar inte av denna oreda!
Och jag som trodde att jag var ensam om att se det.Det jobbiga är att din nya pudel har samma vinkel som ett jättestånd.
Tack syster! Det var lite jobbigt att skriva detOch jag som trodde att jag var ensam om att se det.
Tack syster! Det var lite jobbigt att skriva det
Det kanske är innehavarens självbelåtna min som missleder oss. (Alltså pudelinnehavarens, inte @em-pirre s)
Mmm. Storpudel och dvärgpudel. För att inte tala om toypudel."Pudel"innehavaren...
Pudel har härmed fått en ny innebörd.
Rakad pudel, lejonklippt pudel... Utställningspudel.Mmm. Storpudel och dvärgpudel. För att inte tala om toypudel.
Dresserad pudel. Cirkuspudel.Rakad pudel, lejonklippt pudel... Utställningspudel.
Skapa oreda i andra människors ordning i världen?Jag vill minnas att det fanns någon anledning till att jag bytte, jag minns bara inte vad anledningen var.
Men det var säkert en jättebra anledning!