Inklusive hagelgevär? Du är spot on!
Dålig nettikett av dig att inte tagga mig i ett inlägg där du pratar om mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inklusive hagelgevär? Du är spot on!
Oj.. Jag hade kanske snott den från dig.. ?Vadå din bild?
Jag har läst det i en annan tråd, en gång för lång tid sedan, så det var lite fusk från min sida . Men generellt så är jag väldigt mycket icke-visuell, så jag känner mest igen folk på hur de skriver. Det är med andra ord svårt att dölja sina dubbelnick för min typ av 'pattern recognition' personlighet .
Åh, jag känner ofta igen dubbelnick. Skulle jag starta en anonymtråd själv skulle jag vara SÅ paranoid att nån skulle se att det var jag .Jag har hittills aldrig känt igen ett dubbelnick - jag tror inte ens jag skulle komma på tanken.
Åh, jag känner ofta igen dubbelnick. Skulle jag starta en anonymtråd själv skulle jag vara SÅ paranoid att nån skulle se att det var jag .
Åh, jag känner ofta igen dubbelnick. Skulle jag starta en anonymtråd själv skulle jag vara SÅ paranoid att nån skulle se att det var jag .
Fast vi vet ju vilket ditt dubbelnick är, eller hur @Trani?
Nää, det är väl ett fyllenick!
Det blir komplicerat för min hjärna. Först tror den att jag skrivit inlägg men sen ser den att det inte var jag..Helt logiskt: Fyllenick - man ser dubbelt - dubbelnick
Helt självklart ju, ser inte problemet
Önskar jag kunde komma på nåt smart och roligt, men mitt godis är slut, så det går inte. Utan energi - inget skoj!Det blir komplicerat för min hjärna. Först tror den att jag skrivit inlägg men sen ser den att det inte var jag..
Attans. Ni kom på mig .Fast vi vet ju vilket ditt dubbelnick är, eller hur @Trani?
Men vad faaaaan @Killaloe , jag har ju hela tiden sett en uggla juuuu !
Är för övrigt imponerad över att jag kommit till sida 9, utan att någon nämnt @Malibu_Stacy och @falukorw . Den kommer nog när jag läst ett par sidor mer, tänker jag !
Jag har läst det i en annan tråd, en gång för lång tid sedan, så det var lite fusk från min sida . Men generellt så är jag väldigt mycket icke-visuell, så jag känner mest igen folk på hur de skriver. Det är med andra ord svårt att dölja sina dubbelnick för min typ av 'pattern recognition' personlighet .
Det är för att det är ett uppenbart dubbelnick. Små grå schnauzrar en masse.
Fast du har ju varit jätterolig ju..Önskar jag kunde komma på nåt smart och roligt, men mitt godis är slut, så det går inte. Utan energi - inget skoj!
Det blir komplicerat för min hjärna. Först tror den att jag skrivit inlägg men sen ser den att det inte var jag..
Jag ringer WWF om du är elak mot pandor och tigrar...Det är nån jävel med gosedjur på avataren som totalt spammar sönder den här tråden!
Johoooo - det är visst du... erkänn baraDet blir komplicerat för min hjärna. Först tror den att jag skrivit inlägg men sen ser den att det inte var jag..
Jag ringer WWF om du är elak mot pandor och tigrar...
Jag med...Jag ringer WWF om du är elak mot pandor och tigrar...
Pratar du med dig själv nu?Jag med...