Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Fast du är lite av ett undantag för du är blond(fråga mig icke varför men så är det!) men du är klädd preciiiiiiis som på din avatar! Ser framför mig hur en blond figur sitter bakom ett skrivbord i ett dunketlt hörn och smattrar på tandenterna klädd just så! :D

*vänligen sabotera inte min världsbild*
Inklusive hagelgevär? Du är spot on! :sneaky:

Jaha, nu fattar jag btw att @Sassy och @Sasse är två olika personer. Duktigt.

Men för att återgå till TRÅDENS ÄMNE:
large-msg-137969604852.jpg

Försök inte med mig, jag vet nog att du brukar sitta och pladdra i en sladdtelefon medan du sitter vid buke! :D

Jo, pga din avatar kommer du för alltid vara en brunett som jobbar i kundtjänst/med telefoner för mig :D. Sen att jag läser dina trådar som pekar på motsatsen hjälper liksom inte ändå, i min hjärna är du din avatar.

Jag tänker mer receptionist men intämer i övrigt helt i ovanstående. :D

Nejjj :D

1_zps1aa8decc.jpg

Senast ändrad:
Jag blandar alltid ihop @Gimlan och @Gnist! Bilderna är ju inte ens lika, men det är gult och namnen är någorlunda lika. @Björk och @Myrten blandade jag ihop förut innan Myrten bytte profilbild. Ingen aning om varför dock :confused:
Hehe, jag har ingen aning om hur Myrtens profilbild ser ut.

Överhuvudtaget är jag ytterst usel på att "hålla reda på folk" härinne. Vem som skriver vad osv. Jag vet några som jag har lite mer koll på; Philosophia, mandalaki, Sissa, Gnist, tanten, Inte Ung, Martha och några till. Men överlag är jag ganska nollställd; jag har t ex ingen blekaste aning om vem du "är" Flixon. Vad du brukar tycka, säga osv.

Kanske jag borde skämmas. :o
Eller så är det så att det är ganska bra? Jag tänker ibland att det är lite befriande att man inte har en förutfattad "bild" av ALLA här. Att jag läser inläggen rakt av och svarar på just vad den personen skriver i DEN frågan istället för att gå på någon slags "känsla" av om jag brukar hålla med eller inte. (Jag vet ju att jag har den känslan för dem jag faktiskt känner igen).

En gång har jag själv "drabbats" av att någon inte alls kände till mig. Det blev rätt uppenbart i någon tråd om jämställdhet där jag blev bemött som om jag inte förstod vad jämställdhet var, som om jag var en konservativ könsrollsmänniska som propagerade emot "allt feministtjafs". Det var väl inte så personen skrev, men det var så uppenbart att personen inte alls kopplade mig till något jag skrivit förut i frågan. Och eftersom jag ofta kastat mig in i just sådana diskussioner och väl snarast tillhör feministskaran i sammanhanget så blev jag så ytterst förvånad hur någon kunde tolka mig så! Det är väl det negativa med att inte hålla reda på folk litegrann.....;)

Philosophia, mandalaki, Sissa, Gnist, tanten, Inte Ung, Martha och några till.

Snyggt försök där med "några till", men den går vi inte på! :rage:
Kom igen nu, alla 128776 medlemmar som blir ignorerade av @Björk - på'na!

In other news: Jag har alldeles nyss insett att jag totalt blandat ihop två användare, så till den milda grad att jag inte ens anat att nåt var lite mysko. @Lovisaleonora & @Lobelia, jag vet nu att du inte är en person. Men jag skyller allt på att en (ingen nämnd, ingen glömd :cautious:) av dig inte har nån avatar, och ingen människa orkar ju läsa mer än de första två bokstäverna i ett nick. Så du/ni har hela ansvaret för förvirringen. :up:

Den är fabulös. Jag har ju skrivit jätteroliga saker i den! Jag är kul!
Nu har jag dessutom gillat inlägg som är över ett år gamla. Stalkeraktigt.

Tack så jävla mycket, @Trani , @Monstermom , @stjarnfrugt och @Ulla . Nu har jag ägnat precious tentapluggtid som jag annars hade använt till att peta naveln åt att läsa en hel över året gammal tråd. Toppen....Verkligen!

Blandar ihop @Wysiwyg och @GotAsecret då jag på nåt vänster fått för mig att sistnämnda även hade en konstig bokstavskombination som användarnamn nån gång. Men jag kan också ha helt fel :o men min hjärna vill få till det så ändå :p

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 143
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 434
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 444
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar