Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Vaddå? Sånt där hör jag om ibland, men jag har aldrig observerat fenomenet i naturen. :arghh:

Hur funkar det egentligen, startar man en tråd under ett nick, och sen går man in och argumenterar mot sig själv med ett annat? Varför? :confused:

Dom får skit i en tråd, loggar in med annat nick och stöder sig själv. Sen säger de ALLTID "Ja, men jag är kompis med X, och orkade inte logga in med mitt eget nick!". :rofl:
2afec647d2e645195ca35cc29817821e818f71b52e4fc608b6155d8f185e016e.jpg

@Kethets är det inte du på bilden? O_o

(och efter mitt förra inlägg måste jag ju inflika att jag inte menar bilden jag just lade in, utan din avatar)

Men va? Nu blir jag ju helt förstörd. Det måste vara du på bilden?

Nejje, du är ung, lite catchy, och har en svart taggig kalufs. Vad fan, det är ingen man på bilden, det är ju DU!

Jag är rödhårig och är väldigt ocatchy tyvärr. Det är faktiskt inte jag på bilden.
Jag har dock planerat detta sedan dag ett för att förstöra er värld

Fast du är lite av ett undantag för du är blond(fråga mig icke varför men så är det!) men du är klädd preciiiiiiis som på din avatar! Ser framför mig hur en blond figur sitter bakom ett skrivbord i ett dunketlt hörn och smattrar på tandenterna klädd just så! :D

*vänligen sabotera inte min världsbild*

Du kommer knappast att tro det här, men det brukar jag tro också... Tog ett tag innan jag fattade (för att nån annan kommenterade...) att din avatar inte var du. :p
(...för det är det inte va?)

Visste inte att @Breaktown inte såg ut som avataren heller, förrän den där jäkla leken när de förklarade att det var ngt slags kändis. Minns att jag trodde @Mammas hade en bild på sig själv, tills jag insåg att hon byter jämt och ständigt - minns inte längre hur den första bilden såg ut, men det var säkert någon stor karl eller nåt. :banghead:

Trodde definitivt att @Kethets var just kethets... Och @Sasse är nog fotomodell eller nåt, hon har alltid fantastiska bilder av sig själv! ...Eller?

Osv.

attachment.php

(Men jag ljuger i alla fall inte på internet - som vissa! På min avatar är min alldeles riktiga hund. Sådetså.)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 143
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 434
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 444
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar