Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Det visste jag faktiskt! Fast, du har lite fel för alla koltrastar är brunspräckliga första året har jag för mig. Mamma och pappa hade ett par som häckade på altanen i somras så jag gogglade då :D
Tyst...Jag försöker skapa en illusion av att jag är ornitolog, förstör inte!:mad:

:D

Men alltså jag blandar ju ihop alla med alla känner jag! Typ. Mer eller mindre logiska.

Den konstigaste är nog att jag av någon anledning fick för mig att @lizan bytt namn till @whwycd.. Och var helt övertygad om att de var samma person! Min hjärna höll på att explodera när jag stötte på @lizan i en tråd efter det.

Blandade ofta ihop @lovely_piff och @niphredil på Bolleruptrådentiden. Typ 2006. Eller om jag senare trodde piff bytt namn. Men nu är det mindre oklart! ;)

Tyst...Jag försöker skapa en illusion av att jag är ornitolog, förstör inte!:mad:

:D
Sorry! Jag tar tillbaka mitt gogglande!

Eller så tar du den här bilden, det är alldeles nykläckta koltrastbebisar :love:
10313529_10152454236135712_7677206389618310228_n.jpg

Jamen, bra där! Eller också kanske alla kan se att jag varit jävligt tydlig med att jag är tjej och därför valt en tydlig bild på en HONA, som till skillnad från HANEN, som är svart, är brun.
Som att brun är en tjejfärg?! Nädu, den går jag inte på!

Trodde du att du var på fältbiologernas forum eller vavavava?:cautious:
Hon vill bara trycka ner oss andra som kämpar med att se skillnad på fågel, fisk och mittemellan. :(

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 156
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 434
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 576
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 447
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar