Eh, ja? Var trodde du vi var?Trodde du att du var på fältbiologernas forum eller vavavava?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, ja? Var trodde du vi var?Trodde du att du var på fältbiologernas forum eller vavavava?
Kanske jag har...
Tyst...Jag försöker skapa en illusion av att jag är ornitolog, förstör inte!Det visste jag faktiskt! Fast, du har lite fel för alla koltrastar är brunspräckliga första året har jag för mig. Mamma och pappa hade ett par som häckade på altanen i somras så jag gogglade då
Ibland känns det som en stor sandlåda, ibland som F!'s valupptakt, ibland som FASS jour-rådgivning och ibland som Pluras kök.Eh, ja? Var trodde du vi var?
Sorry! Jag tar tillbaka mitt gogglande!Tyst...Jag försöker skapa en illusion av att jag är ornitolog, förstör inte!
Som att brun är en tjejfärg?! Nädu, den går jag inte på!Jamen, bra där! Eller också kanske alla kan se att jag varit jävligt tydlig med att jag är tjej och därför valt en tydlig bild på en HONA, som till skillnad från HANEN, som är svart, är brun.
Hon vill bara trycka ner oss andra som kämpar med att se skillnad på fågel, fisk och mittemellan.Trodde du att du var på fältbiologernas forum eller vavavava?
Och det ska komma från den som har en sengångare som avatar? En som är insnurrad i en skylt dessutom? Hmpf!Hon vill bara trycka ner oss andra som kämpar med att se skillnad på fågel, fisk och mittemellan.
Jag blir jättesugen på att byta avatar nu...
Netflix-loggan med en "on-knapp" påritad?Till vad? Det finns regler vettu.
Just nu velar jag mest mellan en brun häst och en smart, feministisk text... Eller en närbild på ett hundhuvud!Till vad? Det finns regler vettu.
Ska vi byta avatar med varandra, du och jag? Vad sägs? Din hund med vitsippor mot min trast med pattar?Jag blir jättesugen på att byta avatar nu...
Ja men det är du. Till skillnad från folk som niphredil och såna där andra.
Ingen fara, du är ursäktad, men bara för att du är du @trani
JA!Ska vi byta avatar med varandra, du och jag? Vad sägs? Din hund med vitsippor mot min trast med pattar?
Den här tråden kommer vända upp och ner på allt.