Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag inte älskat min sengångare så hade jag lätt snott den bilden och haft som avatar!
(OT men... fru Hinque på svenska?)Nej, de har ju tant Hink. Mrs Bucket (Mrs Bouquet...)
Jag känner mig lite paranoid, varje gång jag kommer längst ner på sidan och ser min nya avatar () så känns det som att jag loggat in på Koltrasts konto och när som helst kommer någon komma på mig!
(lite som att @Trani har @niphredil som fyllenick!)
Säg bara som det är, koltrast är ditt hemliga feministnick som du har försökt att undvika att någon kopplar till ditt vanliga användarnamn (lite som att @Trani har @niphredil som fyllenick!)
TACK! I loves itOch när vi ändå pratar om folks avatarer måste jag passa på att säga att @lilla niffegummans är helt underbar!
Nu förstår jag inte... Vadå koppar? På min avatar? Menar du @Flixon ?Men varför har du symbolen för koppar (Cu) på din avatar?!
/geologen som INTE tycker om att bli förväxlad med en biolog ("men du har ju läst naturvetenskap") eller en arkeolog ("du gräver upp gamla saker, eller hur?"). Det händer oftare än man tror
Du anar inte hur rörigt och förvirrande det här är för mig. Jag vet fan inte vem jag är längre. Identitetskris deluxe.
Jag känner mig lite paranoid, varje gång jag kommer längst ner på sidan och ser min nya avatar () så känns det som att jag loggat in på Koltrasts konto och när som helst kommer någon komma på mig!
Jag har inga koppar på min avatar?Nu förstår jag inte... Vadå koppar? På min avatar? Menar du @Flixon ?
Jag vet precis vad du menar. Precis.Du anar inte hur rörigt och förvirrande det här är för mig. Jag vet fan inte vem jag är längre. Identitetskris deluxe.
Uhm... en väldigt fin arab?
HAHAHAHAHAHAHAHA!Jag har inga koppar på min avatar?
Du anar inte hur rörigt och förvirrande det här är för mig. Jag vet fan inte vem jag är längre. Identitetskris deluxe.