Eller, alltså, aha, du menar mina kopparkoppar som jag har på min avatar?Jag vet precis vad du menar. Precis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller, alltså, aha, du menar mina kopparkoppar som jag har på min avatar?Jag vet precis vad du menar. Precis.
Uhm... en väldigt fin arab?
Men hallå, den har ju inga bröst, det är en kille.Kan du inte ens könet på den?!
Det bästa är att den i efterhand är fullkomligt obegriplig.Den här tråden MÅSTE få pris som Bukes mest förvirrade! eller hur moderullan
Eller, alltså, aha, du menar mina kopparkoppar som jag har på min avatar?
En kopp flera koppar!Eller, alltså, aha, du menar mina kopparkoppar som jag har på min avatar?
Men hallå, den har ju inga bröst, det är en kille.
Jag gör det tydligt med en typisk tjejkopp jag!Nu blir jag förvirrad, var inte du jag?
Och är kopparna killar eller tjejer? Jag ser varken rosa eller bröst - är det killar då?
Ska vi byta avatar med varandra, du och jag? Vad sägs? Din hund med vitsippor mot min trast med pattar?
Den här tråden kommer vända upp och ner på allt.
Vilka var det som roade sig med att klä sig i samma avatar samtidigt? @Mammas , @Breaktown & @Sasse ? Var det nån fler? Tre (minst?) i samma tråd, med samma (för mig helt okända ) "kändis" på bilderna. För all del inte en häst, men det borde vara olagligt ändå!
Jag gör det tydligt med en typisk tjejkopp jag!
Alltid!Du älskar mig ändå, väl?!
Eller hur, det finns inte en suck att hänga med i efterhand härDet bästa är att den i efterhand är fullkomligt obegriplig.
Jag gillar verkligen din nya avatar, men vad tror du @Koppen ska tycka?Eller hur, det finns inte en suck att hänga med i efterhand här
Oh no. Inte igenDen är fortfarande inte rosa och med bröst - du har nog blivit lurad!