Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Nejnejnej, sålänge ni inte har hästar så är allt bra - inte byta! Borde vara förbjudet att byta hela tiden. :cautious:

Vilka var det som roade sig med att klä sig i samma avatar samtidigt? @Mammas , @Breaktown & @Sasse ? Var det nån fler? Tre (minst?) i samma tråd, med samma (för mig helt okända :laugh:) "kändis" på bilderna. För all del inte en häst, men det borde vara olagligt ändå! :rage:

Nä, tacka vet jag folk som @cirkus - heter som hon ser ut! :up:

@Habina också.

Jag kom på ett nytt par jag hade svårt att skilja åt i början! :idea:
@Petruska och @mandalaki !

Det antar jag hade något med vad/hur de skrev att göra, för även om jag inte hade en halv jäkla aning vad petruskas avatar föreställde tror jag aldrig att jag inbillade mig att det var en bläckfisk i alla fall. :laugh:
Nu har jag dock lärt mig att de är två olika personer. :up:

(... eller? :cautious:)
Ja, det där med att skilja en bläckfisk från en siames är en av livets stora mysterier!

Jag ser alltid fel på nicken som har varsin, typ identisk, dvärgschnauzer som profilbild. @Malibu_Stacy är åtminstone den ena, minns ej namnet på den andra just nu. :p

Ja! Jag också! Den andra är nåt med @korv... nähä... öh... @pricki.... inte det heller... @falukorw ! Ja! Jag hittade hen! :bump:
Hopplösa att skilja åt, i alla fall. :D

Kom på ett annat par jag har svårt att hålla isär också: @Sol & @hemlig - de är ju inte särskilt lika egentligen de där avatarerna, men de verkar sorteras in under "mörk blob" och sen är det kört. :p

Eh... du har ju ingen! Något du inte är direkt ensam om;). Så ett tips från coachen är att man kan kolla på nicken!:idea::rofl:

Hahaha, vid en snabbtitt nu så trodde jag du var @Mammas ! :laugh:

Men vad jag skulle skriva egentligen var att det borde vara förbjudet att ha dessa frågetecken/könssymboler som "avatarer" - ladda upp en bild på nånting för bövelen! :rage:

Ja! Jag också! Den andra är nåt med @korv... nähä... öh... @pricki.... inte det heller... @falukorw ! Ja! Jag hittade hen! :bump:
Hopplösa att skilja åt, i alla fall. :D

Kom på ett annat par jag har svårt att hålla isär också: @Sol & @hemlig - de är ju inte särskilt lika egentligen de där avatarerna, men de verkar sorteras in under "mörk blob" och sen är det kört. :p
Hahaha, vid en snabbtitt nu så trodde jag du var @Mammas ! :laugh:

Jag blandar också ihop @Sol och @hemlig fast jag sorter mer in dem under "mörk katt" :D

Men vad jag skulle skriva egentligen var att det borde vara förbjudet att ha dessa frågetecken/könssymboler som "avatarer" - ladda upp en bild på nånting för bövelen! :rage:

Jag säger som jag sa i en varulvslek, ? passar mig:p

För det har absolut ingenting med att göra att jag inte orkat fixa någon skojig bild:angel:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 328
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 435
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 578
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 511
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar