Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Min är inte rosa längre! Den är mörklila. Däremot hade jag en urvacker rosa feministavatar som retade gallfeber på en del :D

Seriöst, hur kan man blir sur på någons avatar?! Ja, så länge den inte visar någon olagligt då. Det känns som om jag inte skulle bry mig tillräckligt för att ens fundera över att bli upprörd över något sådant :p

Muy bien! Då kanske han skärper till sig! :up:

Muy bien nummero tvos! Då vet jag hur liknande bråkstakar ska hanteras i framtiden! :up:

Woohooo! Detta fantastiska inlägg spräckte 2000-gillandegränsen (med en liiiiiiten assistans från @Migo :D)! :banana:

Nu känns det som om jag blev Buke-vuxen! :up:
Fast.... Vafn.... Fortfarande samma jäkla "Måndansare"! Och nästa poängnivå är på 5000 inlägg! :banghead:

Hello, my name is @Monstermom och jag är en Permanent Måndansare, people. :crazy:

Får man fråga vad det var för något? Och vad protesterna gick ut på? :p

... Om det var något mer begripligt än grymtande och armhålekliande, förstås. O_o
Den här var det:

get-angry-and-smash-the-patriarchy.png

:love:

Och det var väl inte så mycket protester, bara omotiverade bitska hänvisningar till min avatar. Tydligen är det jättejobbigt om någon har en avatar som inte är hopp-och-hej-violer-och-solrosor, speciellt om man är ung tjej.

Haha @Koltrast, jag blev ju helt förvirrad och visste inte vem jag var längre! Men jag tänkte byta till en annan profilbild, du kan se den som en liten hyllning till dig själv om du vill :D

Den här var det:

get-angry-and-smash-the-patriarchy.png

:love:

Och det var väl inte så mycket protester, bara omotiverade bitska hänvisningar till min avatar. Tydligen är det jättejobbigt om någon har en avatar som inte är hopp-och-hej-violer-och-solrosor, speciellt om man är ung tjej.

Hahaha, varför i hela fridens tider var den nåt att reta upp sig på!? :rofl:

Den var ju dessutom sådär tjejigt rosa! :up:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 365
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 436
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 579
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 514
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saker som underlättar livet
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror