@whwycd och @niphredil tycker jag har liknande bilder. Det är nog för att de är rosa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska hälsa katten att han sorteras som mörk blob
Jag bytte avatar en gång, men då fick jag PM från folk som skällde på mig så fick byta tillbaka
Min är inte rosa längre! Den är mörklila. Däremot hade jag en urvacker rosa feministavatar som retade gallfeber på en del@whwycd och @niphredil tycker jag har liknande bilder. Det är nog för att de är rosa
Min är inte rosa längre! Den är mörklila. Däremot hade jag en urvacker rosa feministavatar som retade gallfeber på en del
Är det tillräckligt feministiskt är det alltid nån som blir upprörd.Seriöst, hur kan man blir sur på någons avatar?! Ja, så länge den inte visar någon olagligt då. Det känns som om jag inte skulle bry mig tillräckligt för att ens fundera över att bli upprörd över något sådant
Är det tillräckligt feministiskt är det alltid nån som blir upprörd.
//gammalt djungelordspråk.
Muy bien! Då kanske han skärper till sig!
Muy bien nummero tvos! Då vet jag hur liknande bråkstakar ska hanteras i framtiden!
Den här var det:Får man fråga vad det var för något? Och vad protesterna gick ut på?
... Om det var något mer begripligt än grymtande och armhålekliande, förstås.
Den här var det:
Och det var väl inte så mycket protester, bara omotiverade bitska hänvisningar till min avatar. Tydligen är det jättejobbigt om någon har en avatar som inte är hopp-och-hej-violer-och-solrosor, speciellt om man är ung tjej.
Du, jag tänkte för två minuter sen att jag skulle skriva att jag har svårt att hålla reda på dig och alla dina dubbelnick men kände att det var barnsligt...Sen har jag svårt att hålla reda på @LenaH och @landsbygdsbo