Det gör hon inte.Va!?
Hur blandar du ihop dem!?![]()
Eller så är det den tilltagande åldern, hon är ju 60-talist...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör hon inte.Va!?
Hur blandar du ihop dem!?![]()
Det gör hon inte.
Du, jag tänkte för två minuter sen att jag skulle skriva att jag har svårt att hålla reda på dig och alla dina dubbelnick men kände att det var barnsligt...![]()
Häng inte upp dig på måndansandet, jag såg till att bli moderator så det inte syns!Åhå... Är det här en sån där sak som en måndansande noob inte kan hänga med i...?![]()
Åhå... Är det här en sån där sak som en måndansande noob inte kan hänga med i...?![]()
Häng inte upp dig på måndansandet, jag såg till att bli moderator så det inte syns!![]()
Tycker hon hänger här för lite nuförtiden![]()
Jodå, man ser till att ha hand om små obskyra forum som fälttävlan och liknande, då är det soft.Du, jag må vara noob men en sak har jag insett i alla fall: not worth it!![]()
Fast jag har nog varit mer aktiv senaste tiden, jag har inget bättre för mig just nu.
Jodå, jag har inte fått tummen ur och sålt men nu är vi ju lite väl OT!Ingen mons?
Åh, likadan som @Myrten s!Känner mig för, blev lite inspirerad nu @niphredil
Men, vad ända in i... Så klantigt av mig. Vad ska jag nu hitta på? Återgå till trasten?Åh, likadan som @Myrten s!
Jag med!@niphredil jag älskar den bilden!
Men, vad ända in i... Så klantigt av mig. Vad ska jag nu hitta på? Återgå till trasten?
Jag blir lite sugen på att byta avatar faktiskt. Det finns så många buskuliga cirkusbilder...