R
Raderad medlem 6459
Du är utröstad! Go home! (eller stanna där du är, hjälp anländer snart!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är utröstad! Go home! (eller stanna där du är, hjälp anländer snart!)
Bara för att du inte känner igen en überfeministisk koltrasthona när du ser henne!YL. Skrev roligt svar och allt bara försvann. Så nu får du tråkigt svar istället: Förlåt, såg inte det.
Såja, nu känner jag mig jättetaskig. Du är ju uniiiik, jag i alla fall förväxlar inte någon med dig Trani, det ska du veta!
Du, jag har inte ens kopplat att det är en koltrast trots att det kanske är rätt fett uppenbart med tanke på ditt nick.Bara för att du inte känner igen en überfeministisk koltrasthona när du ser henne!
Ska klura på om jag kan pimpa henne lite i paint eller nåt...
Ja, jag tycker nog att @Killaloe mycket gott och väl kan ta en bild på ett dött lo! Ha!![]()
Och attans vad jag blir sugen på att byta från min övertydliga avatar!
Men TACK!Såja, nu känner jag mig jättetaskig. Du är ju uniiiik, jag i alla fall förväxlar inte någon med dig Trani, det ska du veta!![]()
Ja men det är du. Till skillnad från folk som niphredil och såna där andra.Men TACK!Är CHOCKAD och krännggt över hur många som blandar ihop mig med andra, trodde jag var super special och unik.
Ingen fara, du är ursäktad, men bara för att du är du @traniDu, jag har inte ens kopplat att det är en koltrast trots att det kanske är rätt fett uppenbart med tanke på ditt nick.
Alltså, jag måste ju medge att sengångaren är rätt söt, men den är ändå alldeles för lik honungs bild enligt min hjärna så du får väl finna dig i att bli ihopplandad helt enkelt!Jag tycker att ni gaddar ihop er mot migNu är jag inte bara kränkt, jag är ledsen och har tagit på mig foliehatten dessutom (varför har du inte en foliehatt som bild @Mammas
) Klart jag inte ska ha en död lo, det finns faktiskt andra saker att välja mellan.
Som en härlig miljöbild:
![]()
Eller på en avkomma till hästen Killaloe (det skulle ni väl gilla, ännu fler bruna hästar som bild?!)
![]()
Bara för att du inte känner igen en überfeministisk koltrasthona när du ser henne!
Ska klura på om jag kan pimpa henne lite i paint eller nåt...
Koltrast...har du VÄNT på din pippi nu? Jag känner mig jätteförvirrad, jag känner inte igen dig!![]()
Något rosa, typ en rosett, så vi alla kan se att det är en TJEJ iaf! Det vore viktigt för mig att kunna avgöra könet på koltrasten på ett enkelt sätt.
Jamen, bra där! Eller också kanske alla kan se att jag varit jävligt tydlig med att jag är tjej och därför valt en tydlig bild på en HONA, som till skillnad från HANEN, som är svart, är brun.Något rosa, typ en rosett, så vi alla kan se att det är en TJEJ iaf! Det vore viktigt för mig att kunna avgöra könet på koltrasten på ett enkelt sätt.
Kanske jag har...Koltrast...har du VÄNT på din pippi nu? Jag känner mig jätteförvirrad, jag känner inte igen dig!![]()
Det visste jag faktiskt! Fast, du har lite fel för alla koltrastar är brunspräckliga första året har jag för mig. Mamma och pappa hade ett par som häckade på altanen i somras så jag gogglade dåJamen, bra där! Eller också kanske alla kan se att jag varit jävligt tydlig med att jag är tjej och därför valt en tydlig bild på en HONA, som till skillnad från HANEN, som är svart, är brun.
Trodde du att du var på fältbiologernas forum eller vavavava?Jamen, bra där! Eller också kanske alla kan se att jag varit jävligt tydlig med att jag är tjej och därför valt en tydlig bild på en HONA, som till skillnad från HANEN, som är svart, är brun.