Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kränktvannste faktiskt.Jag tror svenska språket kränkvannst.
Iofs, ett lo som blir kittlat kanske är trevligare? Annars måste hon ju byta namn till Killalynx typ.Ja, jag tycker nog att @Killaloe mycket gott och väl kan ta en bild på ett dött lo! Ha!
Eller en vissen krukväxt?Iofs, ett lo som blir kittlat kanske är trevligare? Annars måste hon ju byta namn till Killalynx typ.
Den är lite beige faktiskt.Och attans vad jag blir sugen på att byta från min övertydliga avatar!
Jaha! Nicket uttrycker lo-hat på svensk-kanadensiska! "Kill a lo, eh. "@Killaloe får ha ett, tja, ett dött lo kanske?
Vad har blommor med saken att göra?Eller en vissen krukväxt?
Egentligen borde vi alla vara tvugna att ha körkortsbilden som avatar! (oj vad jag skulle sluta buka då!)Och attans vad jag blir sugen på att byta från min övertydliga avatar!
Kränktast vinner!
Jag har inget körkort .Egentligen borde vi alla vara tvugna att ha körkortsbilden som avatar! (oj vad jag skulle sluta buka då!)
Beige??? Det är en überfeministisk koltrasthona!Den är lite beige faktiskt.
Meh, det är inte rättvist! Min körkortsbild är tagen för ca 25 kg sen, jag ser INTE ut så nuEgentligen borde vi alla vara tvugna att ha körkortsbilden som avatar! (oj vad jag skulle sluta buka då!)
Kill aloeVad har blommor med saken att göra?
Tänk om hon hetat Killaloa, då hade hon kunnat ha en bild på en mördad Loa Falkman
YL. Skrev roligt svar och allt bara försvann. Så nu får du tråkigt svar istället: Förlåt, såg inte det .Beige??? Det är en überfeministisk koltrasthona!
Egentligen borde vi alla vara tvugna att ha körkortsbilden som avatar! (oj vad jag skulle sluta buka då!)
Du är utröstad! Go home! (eller stanna där du är, hjälp anländer snart!)Jag har inget körkort .
Ah, du tänker så!Kill aloe