All of the above!
Äh, vad du skojar med mig nu - jag ser ju i inlägg #97 att du vill prata mer om det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
All of the above!
Den ljuger inte! Det står ju att det är radikalt!Nänänä, @Myrten s nya avatar ljuger, jag har läst senast idag att feministerna är en mörk och destruktiv kraft som syftar till att dela upp vår befolkning! Vi måste passa oss för dem...
Ah, sorry, är lite förvirrad. I vissa trådar argumenterar jag till och med emot mig själv, även om det händer rätt sällan. Kanske borde söka för det?Äh, vad du skojar med mig nu - jag ser ju i inlägg #97 att du vill prata mer om det!
Den ljuger inte! Det står ju att det är radikalt!
Innan jag gick in i den här tråden visste jag inte ens att jag var två personer
Det är en gul t-shirt. Kameran ligger på min mage, jag ligger på rygg på en strand och plåtar.@Gnist och @Sol är hopplöst för mig - den ena är en sol, den andra har en sol. Kört för min lilla hjärna...
Edit: Ja, och @tott dessutom, som ngn annan skrev uppströms! Helt jäääääääkla hopplöst!
Och när det gäller @Gimlan vet jag inte hur lång tid det tog innan jag fattade att det inte var en bild på en honungsmelon!
(...Vilket då kan ha lett till viss förvirring mellan @Gimlan och @honung ... )
Men förstår du Momsan.... Vänta det ringer på dörren. AAAAAAARRRRRRGHHHH!Jamen det står ju att feminism = kvinnor är människor! Det har ju en hjälpsam man upplyst oss om är helt tvärt om: feminism = skillnader mellan, öh... människor. Eller nåt. Djur kanske?
Jag ska avslöja en sak. När ni ser att @niphredil skriver så är det jag som är för onykter för att lyckas stava till Trani när jag loggar in. Det var så mitt dubbelnick uppstod. Jag fylleslant på tangenterna.
@niffnuff Du kanske borde skaffa ett dubbelnick som du kan argumentera mot när det kniper! (@Blueberry KNIPÖVNING)
Och jag får hela tiden för mig att @Killaloe har en ekorreFör övrigt tänker jag på "fiskgjuse" när jag ser ditt nick. Vet inte varför?
Ni får sluta, jag kniper automatisk direkt när jag läser detta@niffnuff Du kanske borde skaffa ett dubbelnick som du kan argumentera mot när det kniper! (@Blueberry KNIPÖVNING)
jag också Kör samma strategi som dig nämligenÄlskar att ni tar ert ansvar för min bäckenbotten på det här föredömliga sättet